Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
7 ton gelimiteerde transfersom. Dat zal zo'n Clement ook opgebracht hebben. Goeie deal van Ajax. Dat nog geen andere club hem heeft opgehaald voor die prijs.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen zat op 450.000 voor zever ik weet. Zonde voor die jongen, maar de kans dat Roda degradeert is weer een stukje groter. Hup Ajax!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zonde dat zo'n goede keeper nu een paar jaar op de bank gaat zitten. Zou bij zo'n beetje elke club onder de top-3 niet misstaan in de basis.
 

Fregge

Well-known member
Zonde dat zo'n goede keeper nu een paar jaar op de bank gaat zitten. Zou bij zo'n beetje elke club onder de top-3 niet misstaan in de basis.

Dat heeft Feyenoord met Vermeer en PSV met Jurjus eigenlijk wel he? (misschien Jurjus voor alles buiten top 5)
 

SanMark.

Well-known member
Een uitstekende tweede keeper. En als Onana zich zo blijft ontwikkelen is die binnen 2 jaar weg.

Dan is de opvolger al in huis.

En aan zijn wedstrijden komt hij komend seizoen toch wel. Wat een uitkomst dat jong Ajax in de eerste divisie voetbalt.

Dat heeft hem misschien wel net over de streep getrokken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat heeft Feyenoord met Vermeer en PSV met Jurjus eigenlijk wel he? (misschien Jurjus voor alles buiten top 5)

Ja en toch vind ik het net wat anders. Ik denk dat Vermeer gewoon eerste keeper wordt. Jones is natuurlijk ook goed genoeg om basisspeler te zijn bij zo'n beetje iedere Nederlandse club, maar hij is al 35 ofzo. Jurjus is erg jong naar PSV gehaald vanuit de Jupiler League en gaat dit seizoen verhuurd worden. Van Leer is 25, dus zijn beste jaren komen er nu aan.

Ik snap Ajax overigens wel hoor. Als je voor 7 ton zo'n keeper als tweede doelman kunt halen, moet je het altijd doen.
 

Joost

Well-known member
Ik denk eigenlijk dat van Leer Nu gewoon al beter is dan Onana. Die keept gewoon lekker dit seizoen en gaat komende zomer baar het WK.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Joost wel een punt heeft. Over van Leer in Oranje dan. Lijkt me niet meer dan logisch, als Cillissen en Zoet de 1e en 2e keus zijn, dan is van Leer zonder problemen de 3e naam. Of we het WK halen en van Leer de basis is een nader verhaal...
 

Maasveld

Well-known member
Om eerlijk te zijn heb ik Onana het afgelopen seizoen meer slippertjes zien maken dan van Leer. Nu was het natuurlijk wel pas zijn 1ste seizoen en is de druk bij Ajax een stuk hoger.

Volgens Veld van Harmhoven ligt de transfersom lager dan 700.000.
 

Janssen

Well-known member
Van Leer wordt op termijn natuurlijk de eerste keeper bij Ajax. Of het korte of lange termijn wordt hangt af van het aantal fouten van Onana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan