Ajax, seizoen 2017/2018

Fregge

Well-known member
Het punt van die opmerking is dat ten Hag op de menselijke kant niet bijster goed scoort.

Volgens mij begrijp je dat zelf ook wel, of ben je licht autistisch?

Ja, ik ben licht autistisch. Maar op basis van 1 puntje ben je niet direct licht autistisch. Overigens vond ik het ook niet van respect getuigen wat Ten Hag deed. Maar ik denk ook dat Younes gewoon z'n mond moest houden en in moest vallen.
 

ElSimao

Active member
Ja, ik ben licht autistisch. Maar op basis van 1 puntje ben je niet direct licht autistisch. Overigens vond ik het ook niet van respect getuigen wat Ten Hag deed. Maar ik denk ook dat Younes gewoon z'n mond moest houden en in moest vallen.

De straf voor Younes is niet iets waar ik moeite mee heb. Waar ik het over heb, is dat ten Hag gewoon wat lomp in zn omgangsvormen is en wat handigheid daarin ontbeert.
 

Makanaky

Well-known member
Dat zeggen psychologen / psychiaters ook alleen maar om te doen alsof hun kennis waardevol is, en je iemand uitgebreid moet onderzoeken voordat je een uitspraak kunt doen.

Onzin natuurlijk.

Sorry voor jou, maar zo werkt de wetenschap nou eenmaal, op alle vakgebieden. En nu on-topic, terug naar de Bundesliga svp.
 

Makanaky

Well-known member
Wetenschappelijk bewezen zou ik nu inderdaad een maandstonde moeten hebben. Gek genoeg voel ik me kiplekker.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind trouwens ook dat spelers hun enorme ego opzij moeten zetten, je krijgt een flinke zak geld om een balletje te trappen, moet je 2 minuten voor tijd opdraven, dan is het kein geloel, fussballen. Ik erger me aan dood aan van die omhooggevallen ventjes die dan weigeren in te vallen.
 

ElSimao

Active member
Ik vind trouwens ook dat spelers hun enorme ego opzij moeten zetten, je krijgt een flinke zak geld om een balletje te trappen, moet je 2 minuten voor tijd opdraven, dan is het kein geloel, fussballen. Ik erger me aan dood aan van die omhooggevallen ventjes die dan weigeren in te vallen.

Kein geloel, fussbal spielen. Ken je klassiekers.

Bijna iedereen vindt dat Younes gewoon in moet vallen, maar als trainer mag je dit ook wel wat beter aanvoelen. Heb ook het idee dat er streng gestraft is om ten Hag wat overwicht op de groep te geven, want ook op dat punt heeft ie het lasting.
 

JMD

Well-known member
Bijna iedereen vindt dat Younes gewoon in moet vallen, maar als trainer mag je dit ook wel wat beter aanvoelen. Heb ook het idee dat er streng gestraft is om ten Hag wat overwicht op de groep te geven, want ook op dat punt heeft ie het lasting.
Wie zegt dat?
 
Bovenaan