Hoe vaak heb je hem zien spelen?
15 min tegen Scheveningen.
Hoe vaak heb je hem zien spelen?
Dan ben je dus met afstand de beste scout van deze aardbol.15 min tegen Scheveningen.
Verschil is natuurlijk wel dat die revolutie die inderdaad op onderdelen ook niet fraai was gesteund werd door clubiconen die op basis van hun prestaties als oud-ajacieden op meer krediet konden rekenen dan Jol en v/d Boom & co. Iedereen eruit en dan oudspelers met de support van Cruijff er in. Dat was ook heel rigoreus inderdaad, maar het waren wel namen die binnenkwamen en waar Ajacieden jong en oud zich mee konden identificeren.
Jij stelt nu voor iedereen eruit te gooien en als we dan vragen wie er wel moet komen blijft het op Tscheu la Ling na doodstil. Dan vind ik het niet vreemd dat over die aanpak grote twijfels bestaan, want enige garantie dat Ling het beter gaat doen is er niet.
Heeft het wegvallen van Jonk nog invloed gehad?
Wat heeft dit met Ajax te maken?
Tussen Ajax en Real Madrid? Hmm, dat is nieuw voor me.
Beiden witte broeken en mouwen.Je ziet toch wel het verschil tussen de twee tenues?
Tussen Ajax en Real Madrid?
Aldus iemand die een talent affikt op basis van 15 minuten tegen Scheveningen.Ik dacht dat je bij Ajax als talent fouten mocht maken, niet dus.
Aldus iemand die een talent affikt op basis van 15 minuten tegen Scheveningen.
Sorry, ik had het over "talent" niet over "jonge speler".