Ajax, seizoen 2017/2018

Batigoal

Well-known member
Ik vind de suggestie dat hij een nieuwe linksbuiten had moeten halen overbodig omdat die positie mi goed bezet is en er nogal wat posities zijn waar meer focus zou moeten liggen, Youness is prima voor eredivisiebegrippen en we hebben daar nog meer opties.
Geen woorden in mijn mond leggen ajb.

Nou ja, het feit dat Overmars ver wilde gaan voor de wat dure Richarlison zegt wel dat hij graag een extra linksbuiten erbij wilde. Wat uiteindelijk Johnsen is geworden.
 

Eef de Kip

Well-known member


Wow, dat zijn me nog is bronnen waar geen spelt tussen te krijgen is.

Verder prima dat jij tevreden bent met spelers als Younes, maar naar mijn mening had een kwaliteitsinjectie op de linksbuiten niet misstaan.
Naar mijn mening niet
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, het feit dat Overmars ver wilde gaan voor de wat dure Richarlison zegt wel dat hij graag een extra linksbuiten erbij wilde. Wat uiteindelijk Johnsen is geworden.

Misschien vond hij - en de scouting - Richarlison een grote talent en waren ze niet overtuigd van Lozano? Verder had ik de indruk dat Richarlison iets Multi inzetbaarder is voorin dan alleen de linksbuitenpositie maar dat kan ik natuurlijk mis hebben.
 

gevegt

Well-known member
Als ontwikkeling en jezelf op de kaart zetten zo belangrijk is voor Lozano, moet het voor een TD van Ajax een koud kunstje zijn om te wijzen op spelers als Sanchez, Eriksen, Suarez, Zlatan, Vertonghen etc. die vanaf Ajax een stap gezet hebben. Volgens mij kan PSV daar alleen Depay tegenover zetten.

Na twee pagina's kunnen we vaststellen dan je gewoon uit je nek kletst, om het maar netjes te zeggen.
 

Fregge

Well-known member
Die linksbuiten die Barcelona heeft laten gaan in de winter. Dat had ook een leuke geweest denk ik.
 

ElSimao

Active member
‘Technische staf Ajax niet onder de indruk van miljoenenaankoop’

Ajax nam Luis Manuel Orejuela afgelopen zomer voor circa 3,65 miljoen euro over van het Colombiaanse Deportivo Cali. Voorlopig is men in Amsterdam echter nog niet onder de indruk van de verdediger, zo weet het Algemeen Dagblad te melden. Orejuela speelde dit seizoen nog geen enkele wedstrijd in de Eredivisie.

Tot dusver kwam Orejuela ??n wedstrijd in actie voor de hoofdmacht: de verdediger speelde negentig minuten mee in de bekerwedstrijd tegen Scheveningen, die met 1-5 gewonnen werd. Trainer Marcel Keizer zou hebben gehoopt dat Orejuela zich in die wedstrijd zou laten gelden, maar dat gebeurde niet.

De Colombiaan moet het dit seizoen verder voorlopig doen met wedstrijden in de Jupiler League. Tot dusver speelde Orejuela vier wedstrijden voor Jong Ajax. In Amsterdam had hij een stevige concurrent moeten worden van Jo?l Veltman voor de positie van rechtsback. Dat is dus nog niet gelukt, tot teleurstelling van de technische staf.

------------------------------

Richarlison hebben ze gemist omdat ze nog te druk waren met vergaderen en daardoor te langzaam handelden en dan halen ze wel deze prutser binnen. Wat mij betreft zou dat best eens consequenties mogen hebben voor de hele club.
 
Bovenaan