Op dit moment is men denk ik vooral blij met alles wat nog een beetje rendement heeft. Wat dat betreft heeft Huntelaar zich gisteren weer een dienst bewezen, want anders had die ook weer een serie gehad zonder doelpunten of assists. Op basis van de wedstrijd van gisteren in elk geval geen reden om hem te wisselen. Dan moet je toch echt eerder naar Younes gaan kijken.
Het is op dit moment niet bekend hoeveel rendement Dolberg heeft, omdat ie er reeds een maand naast staat. Huntelaar heeft de honneurs redelijk waargenomen, maar wat mij betreft krijgt Dolberg weer een serieuze kans. Los nog van het financiele aspect is de man de meest complete Ajax-spits sinds ik denk wel Zlatan, die ook hele perioden zwak was. Hij heeft in principe alles, goed rendement, goed meevoetballend, individuele actie, aardig schot, goed met het hoofd en nog redelijk snel. Ik vind het des Ajax om een talent de kans te geven en ook te laten staan als het even niet goed gaat.
Als Huntelaar nou echt het verschil zou maken dan was het wat anders, maar dat vind ik hem niet doen.