Ajax Nieuwstopic

Hankie

Well-known member
Volgens Kroes zelf was de rvc in augustus al op de hoogte hiervan. Als dat zo is, dan is het ook weer lekker bedenkelijk om nu pas actie te ondernemen.
Trouwens waren ze op de hoogte dat hij aandelen had of dat hij een aankoop deed een week voor zijn aanstelling?
 

Joost

Well-known member
Dat zal de discussie zijn en dan nog is het ook een fout van de toenmalige RvC. Het is sowieso insider trayding.

Er zijn in mijn ogen twee partijen fout. Kroes had nooit die aandelen moeten kopen, en daar trekt hij terecht het boetekleed voor aan. Maar met de kennis die de RvC zou hebben hadden ze de aanstelling nooit moeten goedkeuren.
 

U.G.

Well-known member
Ik dacht al wat is Rotterdam toch blij vandaag, ondanks het kutweer…groeten mensen elkaar gewoon op straat.

Maar ik begrijp het nu.

Tsjongejongejonge

Dit was ooit echt een hele mooie grote club hè
 

Mario

Well-known member
Wat een puinzooi, alleen dit seizoen is al een boek waardig. Onvoorstelbaar toch bij een club als Ajax.
 

JMD

Well-known member
Er zijn in mijn ogen twee partijen fout. Kroes had nooit die aandelen moeten kopen, en daar trekt hij terecht het boetekleed voor aan. Maar met de kennis die de RvC zou hebben hadden ze de aanstelling nooit moeten goedkeuren.
Of gewoon toen direct openheid van zaken moeten geven...

En waarom komt de rvc er nu mee naar buiten? Lijkt wel een afrekening ofzo...
 

JMD

Well-known member
Meestal zijn jubileumseizoenen de dramaseizoenen voor clubs. Komend seizoen bestaat Ajax 125 jaar, je kan je toch bijna niet voorstellen dat het nog erger wordt... Wat een zootje...

Van Praag veegt overigens mooi zijn straatje schoon...
 

Batigoal

Well-known member
Meestal zijn jubileumseizoenen de dramaseizoenen voor clubs. Komend seizoen bestaat Ajax 125 jaar, je kan je toch bijna niet voorstellen dat het nog erger wordt... Wat een zootje...
Oh, het kan vast nog veel erger hoor. Ik sluit niets meer uit.

Van Praag veegt overigens mooi zijn straatje schoon...
Net zo'n onbetrouwbaar figuur als al die anderen. Hopelijk vertrekt gauw het restant van de 'oude' rvc, maar de nieuwe leden zijn ook niet fijn heb ik het idee.

Verder zal de klas van '95 nu wel binnenkomen; Frank de Boer, Kluivert, Seedorf, noem maar op.
 

JMD

Well-known member
Oh, het kan vast nog veel erger hoor. Ik sluit niets meer uit.
Ik snap het gevoel. Maar vraag me dan af wat er nog meer mis kan gaan...

Verder zal de klas van '95 nu wel binnenkomen; Frank de Boer, Kluivert, Seedorf, noem maar op.
De Boer kan ik me nog wel voorstellen, die heeft Ajax eerder resultaattechnisch in een veilige haven gekregen... Maar waarom zou je in hemelsnaam Kluivert en Seedorf als technisch directeur ofzo willen hebben?
Als je dan toch iemand 'van kleur' wil hebben zou ik bv Bogarde terug halen, die heeft al eerder de verdediging van Ajax getraind...
 

gevegt

Well-known member
Ik snap het gevoel. Maar vraag me dan af wat er nog meer mis kan gaan...
Tegen Feyenoord met 12 op het veld staan na de pauze en de wedstrijd wordt gestaakt omdat Ajax teveel rode kaarten krijgt.
De Boer kan ik me nog wel voorstellen, die heeft Ajax eerder resultaattechnisch in een veilige haven gekregen... Maar waarom zou je in hemelsnaam Kluivert en Seedorf als technisch directeur ofzo willen hebben?
Waarom niet?
 
Bovenaan