Beide volgens het bericht van Kroes op Linkedin.Trouwens waren ze op de hoogte dat hij aandelen had of dat hij een aankoop deed een week voor zijn aanstelling?
Beide volgens het bericht van Kroes op Linkedin.Trouwens waren ze op de hoogte dat hij aandelen had of dat hij een aankoop deed een week voor zijn aanstelling?
Dat zal de discussie zijn en dan nog is het ook een fout van de toenmalige RvC. Het is sowieso insider trayding.Beide volgens het bericht van Kroes op Linkedin.
Dat of wellicht weer een journalist die erin is gedoken.Misschien nu op gewezen door een audit of bij het opmaken van de jaarcijfers?
Dat zal de discussie zijn en dan nog is het ook een fout van de toenmalige RvC. Het is sowieso insider trayding.
Toen ik het vanmorgen hoorde kon ik mijn lachen niet inhouden.![]()
Reconstructie: hoe Alex Kroes al twee jaar extra kennis over Ajax had
Hoe gedroomde kroonprins Alex Kroes van de troon viel.www.espn.nl
Wat een clusterfuck joh.
Of gewoon toen direct openheid van zaken moeten geven...Er zijn in mijn ogen twee partijen fout. Kroes had nooit die aandelen moeten kopen, en daar trekt hij terecht het boetekleed voor aan. Maar met de kennis die de RvC zou hebben hadden ze de aanstelling nooit moeten goedkeuren.
Oh, het kan vast nog veel erger hoor. Ik sluit niets meer uit.Meestal zijn jubileumseizoenen de dramaseizoenen voor clubs. Komend seizoen bestaat Ajax 125 jaar, je kan je toch bijna niet voorstellen dat het nog erger wordt... Wat een zootje...
Net zo'n onbetrouwbaar figuur als al die anderen. Hopelijk vertrekt gauw het restant van de 'oude' rvc, maar de nieuwe leden zijn ook niet fijn heb ik het idee.Van Praag veegt overigens mooi zijn straatje schoon...
Ik snap het gevoel. Maar vraag me dan af wat er nog meer mis kan gaan...Oh, het kan vast nog veel erger hoor. Ik sluit niets meer uit.
De Boer kan ik me nog wel voorstellen, die heeft Ajax eerder resultaattechnisch in een veilige haven gekregen... Maar waarom zou je in hemelsnaam Kluivert en Seedorf als technisch directeur ofzo willen hebben?Verder zal de klas van '95 nu wel binnenkomen; Frank de Boer, Kluivert, Seedorf, noem maar op.
Tegen Feyenoord met 12 op het veld staan na de pauze en de wedstrijd wordt gestaakt omdat Ajax teveel rode kaarten krijgt.Ik snap het gevoel. Maar vraag me dan af wat er nog meer mis kan gaan...
Waarom niet?De Boer kan ik me nog wel voorstellen, die heeft Ajax eerder resultaattechnisch in een veilige haven gekregen... Maar waarom zou je in hemelsnaam Kluivert en Seedorf als technisch directeur ofzo willen hebben?