Ajax Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Ondanks zijn overdrijving tijdens en direct na de Klassieker was hij wel licht aangeslagen. Eigenlijk had Ajax hem uit voorzorg niet moeten laten afreizen naar Zuid-Amerika. Hij kreeg ook daar weer wat tikken te verduren en ja toen was het wel raak. Maar goed, wellicht dat de kans dan groter is dat hij volgend jaar nog steeds bij Ajax speelt.

Geeft Berghuis misschien ook weer eens wat nieuwe energie dat hij zich weer op rechts mag richten en met Klaassen hebben we op 10 een prima vervanger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Neem toch aan dat als hij echt wat had, de veredelde oefenpotjes met Brazilië toch wel zou willen overslaan? Waarom zou je als Brazilië zijnde zelf risico nemen als je toch al bent geplaatst?
 

ALenstra

Well-known member
Ik kan me voorstellen dat hij die potjes niet wilde overslaan uit angst straks niet geselecteerd te worden voor het WK?
 

Abubakari

Well-known member
Voor de Selecao mogen spelen is iets enorms voor een Braziliaan en het is niet dat er weinig concurrentie is.
 

Batigoal

Well-known member
Volgende blessure: Gravenberch komt dit seizoen niet meer in actie. Met de waarschijnlijke transfer in het vooruitzicht heeft hij ook zijn voorlopig laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld.
 

Batigoal

Well-known member
Ook Martinez en Schuurs komen niet meer in actie. Restant van het seizoen dus met Jong Ajax op het veld.
 

Mario

Well-known member
Geen huldiging op het Leidseplein indien Ajax kampioen wordt. Huldiging zal plaatsvinden in het stadion na afloop van de wedstrijd. Mevrouw Halsema heeft niet genoeg beveiligers beschikbaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen huldiging op het Leidseplein indien Ajax kampioen wordt. Huldiging zal plaatsvinden in het stadion na afloop van de wedstrijd. Mevrouw Halsema heeft niet genoeg beveiligers beschikbaar.
Ik vind dit soort dingen toch zo belachelijk, he. Succes vieren van de plaatselijke voetbalclub moet iets zijn wat je als stad omarmt. Het zorgt voor verbroedering.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit is toch niet echt nieuw? Ajax heeft toch wel vaker het op een parkeerplaats of bij de ArenA moeten vieren?

Weet ook niet of het nou direct de verbroedering in de stad bevordert. In mijn buurt merkte je alleen wat van de CL successen. Maar goed, ik woon niet in een volksbuurt.
 

Makanaky

Well-known member
Geef die jongens dan een rondvaart door de grachten. Iets wat ze nooit maar dan ook nooit zullen vergeten na deze glansvolle en glorierijke zegetocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan