Ajax Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Nou ja, de Wit gaat Ajax 1 nooit structureel halen. Ook niet als invaller. Wat dat betreft houdt ie een plekje bezet die je ook door een Gravenberch kan laten opvullen.
 

Atreides

Well-known member
De Lang heeft ook zijn contract verlengt. Dat kon nog wel eens een speler zijn die wel Ajax I (of de eerste zestien) structureel kan halen. Maakte in het voorseizoen al indruk, doet het nu goed in Jong Ajax en schurkt langzamerhand tegen de status van invaller aan.

Ook Dani de Wit heeft zijn contract verlengd. Dat is toch niet zo'n bijzonder talent of onderschat ik hem dan?

Leek mij een mooie voor quizjes in de toekomst. Invaller bij de legendarische Real - Ajax, later vooral actief in de Keuken Kampioen Divisie.

Gelet op zijn minuten kan hij waarschijnlijk wel bij een Groningen mee ofzo.

Echt Ajax niveau heeft hij nog niet laten zien.
 

RickPSV

Active member
De F-Side heeft weer vanalles te zeggen over Scherpen. Wat natuurlijk weer eens een belachelijk artikel is zonder enige inhoud (te lezen op https://www.f-side.nl/scherpen-kakkerlak/).
Het feit dat de F-Side een officiele fanclub van Ajax is, vind ik super belachelijk, na zulke domme artikelen.
Stelletje nep supporters noem ik dat, beetje een 18-jarige jongen bedreigen (o.a. met de dood) om wat ie zei over Ajax toen ie 11 was. Frenkie de Jong sliep als 14-jarige ook met een Feyenoord pyjama, en die bejubelen de Ajacieden enorm.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die zijn de club volgens zichzelf.

Kansloze idioten. Beoordeel die jongen op zijn blunders al het gehele seizoen en geef aan dat Ajax hem daarom niet hoeft te halen.

Jep, die jongen is nog lang niet goed genoeg voor Ajax. En ik betwijfel sowieso of hij ooit goed genoeg gaat worden. Maar dat geouwehoer over zijn clubvoorkeur uit het verleden vind ik toch zo kansloos.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ziyech gaat ook weg. Verder vraag ik me af of we vd Beek kunnen behouden en zou het me niets verbazen als Ten Hag richting Bayern vertrekt.
 

Abubakari

Well-known member
Mij wel. Hij speelt al bij een Europese topclub, is vanwege zijn gezin terug naar NL gekomen, zijn spel komt bij Ajax prima tot zijn recht en bij laten we zeggen City is hij weer 1 van de 22 en is het maar de vraag of hij daar ook weer zoveel gaat spelen. Bovendien, Ajax is the place to be Op Het moment. Kun je op je 30ste wel naar PSG of City gaan, maar of je daar nou blij van wordt.
 

Pascallovic

Well-known member
Gewoon positief nieuws dat Nico nog een jaar blijft. Fijn dat ze toch een aantal sterkhouders kunnen behouden. Ben benieuwd hoe het elftal intact blijft.
 

Unregistere

Well-known member
Uiteraard is het voor Ajax wel te hopen dat hij ook ?cht blijft. Kan me nog herinneren dat bijvoorbeeld Sneijder en Milik ook zeker zouden blijven en die waren niet gek veel later verkocht.
 

Abubakari

Well-known member
Het staat letterlijk in zijn vernieuwde contract dat ie moet blijven + andere tijden. Zal wel goed komen dus.
 

Atreides

Well-known member
Ajax nodigt Eredivisie-directies uit voor return wegens collectiviteitsgedachte
Woensdag, 8 mei 2019 om 16:05

Ajax heeft de directies van de overige Eredivisie-clubs uitgenodigd voor de return van de halve finale van de Champions League tegen Tottenham Hotspur, zo schrijft De Telegraaf woensdagmiddag. De geste van Ajax wordt volgens de krant ingegeven door de collectiviteitsgedachte in Eredivisie.

Volgens betrokkenen moet het gebaar van Ajax los worden gezien van het besluit om de volledige voorlaatste speelronde te verplaatsen, om de Amsterdammers de benodigde rust te gunnen in aanloop naar de heenwedstrijd in de halve finale van de Champions League. Toch wil Ajax volgens De Telegraaf met het uitnodigen van de overige Eredivisie-clubs uitdragen dat we het ‘in de Eredivisie met elkaar moeten doen’.

De uitgenodigde directies komen ‘nagenoeg allemaal’ en worden uitgenodigd ‘in het kader van de collectiviteitsgedachte’. Officieel was Ajax geen partij in het verplaatsen van de volledige voorlaatste speelronde, maar toch wil men op deze manier laten blijken dat de Nederlandse clubs het met elkaar moeten doen. De nodige Eredivisie-clubs waren niet blij met het verplaatsen van de voorlaatste speelronde, die van zondag 29 april verzet werd naar woensdag 15 mei.

Er bleek voor de KNVB geen andere mogelijkheid om Ajax de benodigde 48 uur rust te gunnen in aanloop naar de eerste halve finale van de Champions League tegen Tottenham Hotspur, die de Amsterdammers met 0-1 wisten te winnen. Tegelijkertijd wilde de voetbalbond de laatste twee speelrondes op hetzelfde tijdstip laten afwerken, om competitievervalsing tegen te gaan
bron: vz[/URL]

Mooi gebaar.
 
Bovenaan