Ajax Nieuwstopic

RexTremenday

New member
Dat nieuws over Schone is wel ongelofelijk hoor. Als die nog een seizoen bij Ajax blijft en volgend jaar zestig procent van de wedstrijden speelt zit hij boven de 300. Wie had dat gedacht.
 

Reinoud

Well-known member
Prima speler en heeft z'n waarde bewezen. Daarnaast ook nooit voor problemen gezorgd als hij een periode wisselspeler was.
 

vakx2.0

Banned
Wat een poppenkast. PEC moet eerst extra materiaal aanleveren. Doen ze dat netjes, is de commissie opeens niet bevoegd. Achterkamertjespolitiek, smerig zaakje.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat een poppenkast. PEC moet eerst extra materiaal aanleveren. Doen ze dat netjes, is de commissie opeens niet bevoegd. Achterkamertjespolitiek, smerig zaakje.
Misschien had dat extra materiaal wel betrekking op de motivering van PEC dat ze wel bij het juiste orgaan zouden hebben aangeklopt.

Voor de rest een hoop geneuzel. Wat mij betreft speelt Ajax zaterdag en als het woensdag 13 maart wordt vind ik het ook best.
 

Atreides

Well-known member
Speler van de maand: Frenkie de Jong
donderdag 28 februari

Frenkie de Jong is voor de tweede keer uitgeroepen tot Speler van de Maand. Begin dit jaar kreeg de 21-jarige middenvelder voor het eerst de prijs uitgereikt door FOX Sports-verslaggever Hans Kraaij jr. Aan de basis lag zijn goede spel in december, waarin hij tweemaal het doel trof en een passnauwkeurigheid van 95% haalde. Daags na het winnen van de prijs maakten Ajax en FC Barcelona de transfer van Frenkie de Jong wereldkundig.
https://www.foxsports.nl/video/3030776/speler-van-maand-frenkie-jong/

Ik begrijp dat Opta Sports aan deze beoordeling ten grondslag zou liggen. Ben wel benieuwd naar de statistieken van VakX...
 
Bovenaan