Janssen
Well-known member
Ajax Nieuwstopic
Enige verschil is dat jij eerst een pilletje moet nemen.
Natuurlijk.
Natuurlijk.
Of twee.
Vriend! :duim:Held :duim:
Is het een idee om een gironummer voor hem te openen of is het kwaad al geschied?Jongens graag ff allemaal reageren anders heeft Abu w??r een nutteloze dag gehad in zijn verder toch al miserabele leventje.
Dus hou Abu van de drugs en geef ff een thumbs up :duim:
Jongens graag ff allemaal reageren anders heeft Abu w??r een nutteloze dag gehad in zijn verder toch al miserabele leventje.
Geef toe, deze was best leuk.
Geef toe, deze was best leuk.
Maar als ik in liefst drie(!) topics op dit immer genuanceerde forum mensen aantref die in totale paniek lijken te verkeren, als ik zie dat leden als gevegt en Janssen, die normaal nooit zo met Ajax bezig zijn helemaal overstuur zijn... Dan moet er wel iets erg gebeurd zijn.
Nouja hij heeft er een halve dag op zitten broeden want hij zat in ochtend al mee te lezen.
Jongens graag ff allemaal reageren anders heeft Abu w??r een nutteloze dag gehad in zijn verder toch al miserabele leventje.
1 reactie van 'm en hij heeft een miserabel leventje, wat voor leven heb jij dan wel niet?
Lol, schrijft een rancuneus epistel van 800 woorden en dat is dan gewoon 1 reactie. Tuurlijk Eef.
Maar ik ben blij dat de usual suspects hun zegje gedaan hebben.
Lol, en zelf een halve pagina janken over niets en nog stoer gillen dat je en leven hebt. En dan ook nog over usual suspect beginnen, haal die plaat voor je kop even weg.