Ajax Nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Beste forumgenoten,

Ik wil dit statement graag aanvangen met de mededeling dat ik niet weet waar de commotie precies om gaat. Schijnbaar heeft Ajax de media dermate in zijn greep dat er officieel niks over naar buiten is gekomen, want mijn zoektocht op het www over de misdaden van Ajax gister gepleegd hebben niks opgeleverd. Ik kan dus slechts gissen naar wat er is gebeurd.

Maar als ik in liefst drie(!) topics op dit immer genuanceerde forum mensen aantref die in totale paniek lijken te verkeren, als ik zie dat leden als gevegt en Janssen, die normaal nooit zo met Ajax bezig zijn helemaal overstuur zijn... Dan moet er wel iets erg gebeurd zijn.

Zoals ik al zei, ik kan er slechts naar gissen. Maar desondanks wil ik er toch mijn afschuw over uitspreken. Of Ajax nou de complete familie van Toon Gerbrands ritueel afgeslacht heeft, heel Sittard en/of omstreken uitgeroeid heeft of om de Hamburger Sport Verein moest lachen, het doet er niet toe, ik neem er afstand van.
Ajax, dit kan echt niet.

Mocht Ajax brand hebben gesticht in een kinderdagverblijf gifgas gebruikt hebben in de strijd tegen NAC, Chantal Janssen anaal gevisiteerd hebben in het bijzijn van een niet nader te noemen Fortuna Sittard fan, ook dan spreek ik daar mijn afschuw bij dezen over uit.

Maar ik kan slechts gissen. Dus wat het ook is, ik neem er afstand van en spreek mijn afschuw uit. En wil met name Janssen alle sterkte wensen bij de verwerking.

Is het een idee een gironummer te openen of zeggen jullie laat maar het kwaad is al geschied?
 

Janssen

Well-known member
Jongens graag ff allemaal reageren anders heeft Abu w??r een nutteloze dag gehad in zijn verder toch al miserabele leventje.

Dus hou Abu van de drugs en geef ff een thumbs up :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Jongens graag ff allemaal reageren anders heeft Abu w??r een nutteloze dag gehad in zijn verder toch al miserabele leventje.

Dus hou Abu van de drugs en geef ff een thumbs up :duim:
Is het een idee om een gironummer voor hem te openen of is het kwaad al geschied?
 

Atreides

Well-known member
Maar als ik in liefst drie(!) topics op dit immer genuanceerde forum mensen aantref die in totale paniek lijken te verkeren, als ik zie dat leden als gevegt en Janssen, die normaal nooit zo met Ajax bezig zijn helemaal overstuur zijn... Dan moet er wel iets erg gebeurd zijn.

Alleen deze tekst maakt de bijdrage van Abu al briljant. Komt de rest nog eens bij...

Nouja hij heeft er een halve dag op zitten broeden want hij zat in ochtend al mee te lezen.

:eek:mg:
 

Eef de Kip

Well-known member
Jongens graag ff allemaal reageren anders heeft Abu w??r een nutteloze dag gehad in zijn verder toch al miserabele leventje.

Dus hou Abu van de drugs en geef ff een thumbs up :duim:

1 reactie van 'm en hij heeft een miserabel leventje, wat voor leven heb jij dan wel niet?
 

Janssen

Well-known member
1 reactie van 'm en hij heeft een miserabel leventje, wat voor leven heb jij dan wel niet?

Lol, schrijft een rancuneus epistel van 800 woorden en dat is dan gewoon 1 reactie. Tuurlijk Eef.

Maar ik ben blij dat de usual suspects hun zegje gedaan hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Lol, schrijft een rancuneus epistel van 800 woorden en dat is dan gewoon 1 reactie. Tuurlijk Eef.

Maar ik ben blij dat de usual suspects hun zegje gedaan hebben.

Lol, en zelf een halve pagina janken over niets en nog stoer gillen dat je en leven hebt. En dan ook nog over usual suspect beginnen, haal die plaat voor je kop even weg.
 

Janssen

Well-known member
Ajax Nieuwstopic

Lol, en zelf een halve pagina janken over niets en nog stoer gillen dat je en leven hebt. En dan ook nog over usual suspect beginnen, haal die plaat voor je kop even weg.

Janken en stoer gillen, toe maar.

Je was er als de kippen bij en hebt er inmiddels minstens zoveel woorden aan vuil gemaakt als ik zelf. Succes met je eigen plaat.
 
Bovenaan