Ajax Nieuwstopic

Unregistere

Well-known member
Onana is een superaardige jongen:

,,Ik kan begrijpen dat de supporters boos zijn, maar ik denk niet dat dit goed is. Kostas doet het fantastisch voor ons", reageert Onana in gesprek met Ajax Life. ,,Mensen wijzen Kostas te gemakkelijk aan als schuldige als wij slecht spelen. Kostas is een fantastische keeper, ik denk zelfs beter dan ik. Soms moet je geluk hebben." Geconfronteerd met zijn opvallende uitspraak, vervolgt de doelman uit Kameroen: ,,Jazeker, dat denk ik. Hij maakt tijdens de trainingen fantastische reddingen en stopt bijna alle ballen. Kostas is goed, echt heel erg goed. Soms heb je geluk en breng je reddingen, soms heb je pech en dan gaan ballen erin. Kostas heeft nu pech, maar hij moet sterk blijven", aldus Onana.
 

RickPSV

Active member
Ajax - PEC zwolle verplaatst van 3 maart naar 13 maart zodat ''Ajax zich kan voorbereiden op Real Madrid-uit''
Dit is toch de grootste waanzin ooit? PEC heeft hier overigens niet eens toestemming voor gegeven en dreigt met juridische stappen, net als PSV.

Ik meen me te herinneren dat PSV dit ook wilde tegen Atletico 2 jaar geleden, en dat dat voorstel direct werd afgewezen.
 

JFK

Well-known member
Ajax - PEC zwolle verplaatst van 3 maart naar 13 maart zodat ''Ajax zich kan voorbereiden op Real Madrid-uit''
Dit is toch de grootste waanzin ooit? PEC heeft hier overigens niet eens toestemming voor gegeven en dreigt met juridische stappen, net als PSV.

Ik meen me te herinneren dat PSV dit ook wilde tegen Atletico 2 jaar geleden, en dat dat voorstel direct werd afgewezen.
Grootste waanzin ooit?
Best overdreven vind je niet?
 

gevegt

Well-known member
Wat een achterlijke beslissing om een co?ffici?ntenlijst voorrang te geven aan een eerlijke competitie.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat een achterlijke beslissing om een co?ffici?ntenlijst voorrang te geven aan een eerlijke competitie.
Op welke manier verloopt de competitie met dit besluit niet eerlijk?

PSV kreeg dit ook 2 jaar geleden niet, en PEC wist hier niet eens vanaf. Dus beide clubs gaan juridische stappen ondernemen.
Omdat jullie 2 jaar geleden met 0 overwinningen uit 6 wedstrijden uitgeschakeld waren.
 

Janssen

Well-known member
Er zijn toch gewoon afspraken gemaakt over hoeveel uur er tussen een Europese wedstrijd en een competitiewedstrijd mag zitten? Zolang die marges niet overschreden worden is er geen enkele reden om te verplaatsen.
 

Pascallovic

Well-known member
Omdat Ajax nu het voordeel heeft dat ze meer rust krijgen voor de competitie. Zo worden de regels tijdens het lopende seizoen verandert.
Ze komen minder uitgerust aan de aftrap tegen AZ, als dat ze anders zouden hebben. Ook is de rust tussen Fey-Aja (beker) en nu Aja-For naar Aja-PEC 2,5 dagen. Overigens was die bekerwedstrijd niet eens een zekerheid bij het vaststellen van het competitieprogramma in juli. Waar zit die extra rust hem precies in waardoor Ajax in de Eredivisie een voordeel heeft?
 
Bovenaan