Hankie
Well-known member
Sponsorgeld in de Bundesliga is 60 miljoen.
Nou dan ga je er dus overheen :duim:
Sponsorgeld in de Bundesliga is 60 miljoen.
Wat denk je zelf ?
Goeie vraag. Ik hoop vooral niet dat ze hem het verdedigen af gaan leren ten faveure van het voetbal.
Even voor de kenners hier: hoelang heeft een Per Schuurs nodig om het Hollandsche School Voetbal van Ajax onder de knie te krijgen?
Naar verluid zijn ze daar wel al aardig mee op weg. Hoewel ik niet weet of dat ten faveure van het voetbal is.Goeie vraag. Ik hoop vooral niet dat ze hem het verdedigen af gaan leren ten faveure van het voetbal.
Naar verluid zijn ze daar wel al aardig mee op weg. Hoewel ik niet weet of dat ten faveure van het voetbal is.
Tegen het uitermate capabele NAC enzo. Dan liever Cambuur-uit.
Speciaal voor ElSimao:
Hij paste zeg maar bij mijn gemoedstoestand na PSV-Ajax, dus in die zin klopt het. Maar het is inmiddels alweer de oude, niet te lang in het negatieve blijven hangen, dat laat ik liever aan anderen over.
Leuke nieuwe avatar. Past bij je.
Lijken me zowaar redelijk realistische cijfers. Alleen Blind te hoog maar dat spreek voor zich.
Amsterdammer Dilrosun vanuit het niets naar de top van de Bundesliga
Javair? Dilrosun. Schrijf de naam maar op. Zijn doorbraak bij Hertha BSC ging snel en wie de linksbenige aanvaller daar ziet spelen, weet dat Jong Oranje slechts een tussenstap zal zijn.
<Knip>
Na zijn entree tegen Schalke 04 op 2 september volgde zijn eerste goal tegen VfL Wolfsburg. En ook tegen Werder Bremen scoorde hij. Vanuit het niets naar de top. ,,Ik was 16 jaar en ik kreeg bij Ajax geen contract aangeboden’’, legt hij uit. ,,Waarom niet? Ik heb echt geen idee. Er kwam geen aanbieding. Vervolgens werd ik uitgenodigd door Chelsea en Manchester City. Die waren meteen concreet. Toen ik bij de laatste club op bezoek was, wist ik het meteen: daar wilde ik heen.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/amsterdammer-dilrosun-vanuit-het-niets-naar-de-top-van-de-bundesliga~a4d41622/