Ajax Nieuwstopic

Reinoud

Well-known member
Dan moet je een paar tientjes per jaar extra betalen dan ben je eerder aan de beurt.

Ik heb enkel kaarten voor AEK weten te krijgen, Bayern liep het systeem vast en Benfica waren er enkel kaarten van ruim €80,-/stuk beschikbaar.

Yes heb je gelijk in. Maar ook dan heb je geen zekerheid. Daarbij ga ik te weinig om het echt interessant te maken om andere kaart te nemen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan worden die seizoenkaarthouders die slechts twee duels per seizoen bezoeken nu beloond met drie duels in de CL. Goed systeem.

Eigenlijk zouden ze moeten kijken naar hoeveel duels ze daadwerkelijk bezocht hebben en daar een selectie in maken.
 

Pascallovic

Well-known member
Dan worden die seizoenkaarthouders die slechts twee duels per seizoen bezoeken nu beloond met drie duels in de CL. Goed systeem.

Eigenlijk zouden ze moeten kijken naar hoeveel duels ze daadwerkelijk bezocht hebben en daar een selectie in maken.
Liever de seizoenkaarthouders die slechts twee duels per seizoen bezoeken belonen dan de clubcardhouders die twee duels per seizoen bezoeken. Waar waren al die (supporter)clubcardhouders in de poulefase EL in 16/17?
 

Fregge

Well-known member
Dan worden die seizoenkaarthouders die slechts twee duels per seizoen bezoeken nu beloond met drie duels in de CL. Goed systeem.

Eigenlijk zouden ze moeten kijken naar hoeveel duels ze daadwerkelijk bezocht hebben en daar een selectie in maken.

Dat is ook niet bij te houden. Ik geef m'n seizoenskaart aan m'n buurman bij wijze van, en ik heb de wedstrijd bezocht.
 

Atreides

Well-known member
Ons centrale verdedigingsduo is klaarblijk statistisch in augustus de beste van de eredivisie.

https://twitter.com/eredivisie/status/1040237535706931201/photo/1

Waarschijnlijk blijft het nog lang onrustig in huize van Hanegem, u weet wel de man die Sparta naar de de grootste nederlaag uit haar historie heeft gecoacht.

Ook leuk voor ElSimao dat koning Hakim, puur statistisch, eveneens in het elftal van de maand staat.

Dan is die plek tenminste bezet, dat is al beter dan hoe het nu is.

:duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Atreides gaat beweren dat Van Hanegem verkeerd zat wat betreft de wanprestatie van Blind in de afgelopen twee interlands?
 

Pascallovic

Well-known member
De Atreides gaat beweren dat Van Hanegem verkeerd zat wat betreft de wanprestatie van Blind in de afgelopen twee interlands?

Nee, maar wel voor wat betreft de stelling dat Blind totaal niet kan verdedigen. Hij is geen wereldverdediger, maar doorgaans wel nuttig.
 

Atreides

Well-known member
De Atreides gaat beweren dat Van Hanegem verkeerd zat wat betreft de wanprestatie van Blind in de afgelopen twee interlands?

Nee stukken van wat ik heb gezien waren onthutsend slecht, maar dat is dus ni?t wat ome Willem schreef. Ik had eigenlijk gehoopt dat er wat tekst en uitleg kwam, maar ome Willem kwam met een soort oneliner. Komt ie:
Wie Blind zag moet tot de conclusie komen dat hij niet kan verdedigen

Om het n?g erger te maken was dit de kop van de tekst. Dan moet er redelijkerwijs nog wat uitleg volgen. Die uitleg kwam niet, maar wel een gek voorbeeld.

Wat mij van de eerste helft is bijgebleven, is ??n moment. Kylian Mbapp? tikte gisteren in het Stade de France de 1-0 binnen en ik zag Daley Blind theatraal met zijn handen in de lucht staan. Ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar ik denk dat hij bedoelde: hoe kon Quincy Promes nou die bal zo terugkoppen in de voeten van Blaise Matuidi?

Maar wat ik eigenlijk hoop is dat Blind dat gebaar maakte omdat hij zelf die bal niet wegwerkte, maar via Benjamin Pavard zomaar in de buurt van zijn eigen zestienmetergebied schoot.

Dus Blind wint eerst een bal van (de snellere) Pavard, rost de bal weg en 99 van de 100 keer (z oniet vaker) is de bal dan ook weg, helaas stond Pavard ervoor en kwam de bal met een rare cruve terecht op een plek waar je niet blij van wordt. Dat Pavard nog een blok kan zetten lijkt me eerder zijn verdienste dan een fout van Blind.

Enfin, het is een beetje raar dat je meest ervaren international met bijna 150 wedstrijden voor Manchester United en meer dan 150 voor Ajax niet zou kunnen verdedigen.
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Ajax Nieuwstopic

Eh ja. Als dit plaatje h?t bewijs is dat Blind kan verdedigen dan kan de aanval van Ajax er geen drol van want een speler van Heracles krijgt de voorkeur. Altijd mooi dat opportunisme.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar na die twee dramatische interlands zou ik zelf eventjes koest houden wat betreft Blind.
 

Atreides

Well-known member
Maar na die twee dramatische interlands zou ik zelf eventjes koest houden wat betreft Blind.

Doet Blind ook.
Blind weet dat Atreides er gewoon met gestrekt been in gaat, hoeft ie het zelf niet te doen. Toch een stukje tactisch inzicht. ;)
 

Maasveld

Well-known member
Nee stukken van wat ik heb gezien waren onthutsend slecht, maar dat is dus ni?t wat ome Willem schreef. Ik had eigenlijk gehoopt dat er wat tekst en uitleg kwam, maar ome Willem kwam met een soort oneliner. Komt ie:


Om het n?g erger te maken was dit de kop van de tekst. Dan moet er redelijkerwijs nog wat uitleg volgen. Die uitleg kwam niet, maar wel een gek voorbeeld.



Dus Blind wint eerst een bal van (de snellere) Pavard, rost de bal weg en 99 van de 100 keer (z oniet vaker) is de bal dan ook weg, helaas stond Pavard ervoor en kwam de bal met een rare cruve terecht op een plek waar je niet blij van wordt. Dat Pavard nog een blok kan zetten lijkt me eerder zijn verdienste dan een fout van Blind.

Enfin, het is een beetje raar dat je meest ervaren international met bijna 150 wedstrijden voor Manchester United en meer dan 150 voor Ajax niet zou kunnen verdedigen.
Je vergeet dat ie daarna geen enkele poging ondernam om Mbapp? het scoren te beletten.
 

Atreides

Well-known member
Nee hoor, die potjes tegen Heracles, VVV, Emmen en Vitesse hebben alles goedgemaakt.

3e op het WK en record international van de actieve internationals.

Dat Van Hanegem het daar eens over heeft!!!
Ah,v Hanegem zit dus op het account van Janssen.

Bij deze dus. :eek:mg:

Je vergeet dat ie daarna geen enkele poging ondernam om Mbapp? het scoren te beletten.

Dat vergat Willem. Had Willempie tenminste ??n goed punt gemaakt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je vergeet dat ie daarna geen enkele poging ondernam om Mbapp? het scoren te beletten.

En dat ie gewoon als een pussy dat duel met Pavard inging, waardoor hij die bal niet normaal weg kon trappen.

Die actie daarna is helemaal lachwekkend. Knappe loopactie naar de eigen penaltystip, terwijl je man 'm in kan tikken bij de tweede paal.
 
Bovenaan