Ajax Nieuwstopic

Atreides

Well-known member
Conform verwachting volle bak, lekker.

• De thuiswedstrijden van Ajax in de groepsfase van de Champions League zijn uitverkocht • De Johan Cruijff Arena is tegen AEK Athene (volgende week woensdag), Benfica (23 oktober) en Bayern M?nchen (12 december) volledig gevuld •
 

Marinos

Well-known member
Helaas, wij konden morgen pas kaarten kopen.
Dan moet je een paar tientjes per jaar extra betalen dan ben je eerder aan de beurt.

Ik heb enkel kaarten voor AEK weten te krijgen, Bayern liep het systeem vast en Benfica waren er enkel kaarten van ruim ?80,-/stuk beschikbaar.
 

Pascallovic

Well-known member
Met dit soort wedstrijden krijg je een stadion van 70.000 ook makkelijk uitverkocht, dus er zullen een hoop teleurgestelden zijn.
 

zwammy

Well-known member
Dan moet je een paar tientjes per jaar extra betalen dan ben je eerder aan de beurt.

Ik heb enkel kaarten voor AEK weten te krijgen, Bayern liep het systeem vast en Benfica waren er enkel kaarten van ruim €80,-/stuk beschikbaar.

Jep, heb ik met de club van 1912. 10 jaar een seizoenkaart en voorrang op kaartverkoop. Morgen start de verkoop voor PSV thuis, die is overmorgen om 9.01 uitverkocht, dan is het toch ontzettend fijn dat ik morgen al kan bestellen.
 

Marinos

Well-known member
Jep, heb ik met de club van 1912. 10 jaar een seizoenkaart en voorrang op kaartverkoop. Morgen start de verkoop voor PSV thuis, die is overmorgen om 9.01 uitverkocht, dan is het toch ontzettend fijn dat ik morgen al kan bestellen.
Ik heb een supportersclubkaart, dan mag je direct na de seizoenkaart houders. Maar tegenwoordig zijn er meer dan 100.000 met een supp.cc dus het word steeds lastiger.
 

Marinos

Well-known member
Huh? Er zijn dus passepartouts en daarna nog losse kaarten? Waarom wordt het hele stadion niet volgegooid met passepartouthouders?
Om ook mensen de kans te geven die niet alle data kunnen of daar het geld niet voor hebben geloof ik.

Maar er waren dacht ik nog maar iets van 5000 kaarten per wedstrijd los verkrijgbaar.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb een supportersclubkaart, dan mag je direct na de seizoenkaart houders. Maar tegenwoordig zijn er meer dan 100.000 met een supp.cc dus het word steeds lastiger.
Moet jeje voorstellen dat je een gewone clubcard hebt. Daar kun je dus echt helemaal niks mee.

Om ook mensen de kans te geven die niet alle data kunnen of daar het geld niet voor hebben geloof ik.

Maar er waren dacht ik nog maar iets van 5000 kaarten per wedstrijd los verkrijgbaar.
Volgens mij waren er iets van 42.000 passepartouts beschikbaar. Dan die ruim 5000 kaarten uit de losse verkoop en de rest gaat naar de UEFA voor de uitfans en de sponsoren. Overigens schiet je er niks mee op als je geen geld hebt voor een passepartout hebt. Voor veel van die losse kaartjes die dan beschikbaar zijn betaal je net zo veel als voor een passepartout.
 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Moet jeje voorstellen dat je een gewone clubcard hebt. Daar kun je dus echt helemaal niks mee.


Volgens mij waren er iets van 42.000 passepartouts beschikbaar. Dan die ruim 5000 kaarten uit de losse verkoop en de rest gaat naar de UEFA voor de uitfans en de sponsoren. Overigens schiet je er niks mee op als je geen geld hebt voor een passepartout hebt. Voor veel van die losse kaartjes die dan beschikbaar zijn betaal je net zo veel als voor een passepartout.
Tja, nu voor enkel AEK ?42,50 en een passpartout was iets van 95? voor hetzelfde vak geloof ik.

Maar goed het wordt gekocht dus geef ze eens ongelijk.
 
Bovenaan