JMD
Well-known member
Bij Frits Barend ben ik al opgehouden met lezen.
Toen pas? Ik al bij Jaap de Groot... Want dan weet je al genoeg.
Bij Frits Barend ben ik al opgehouden met lezen.
Toen pas? Ik al bij Jaap de Groot... Want dan weet je al genoeg.
Haha, Frits Barend.
Door hem zou je haast antisemiet worden.
,,Het is goed om weer terug te zijn en op een heel betrokken wijze deel uit te maken van de club. Bovendien is het een mooie uitdaging. Ik hoop de RvC op voetbaltechnisch vlak goed te kunnen aanvullen in een toezichthoudende en adviserende rol. Over mijn exacte plannen kan ik nog niet veel kwijt, die bespreek ik eerst mijn collega RvC-leden. Maar ik heb een duidelijke eigen visie en die is vrij simpel: we leiden zelf spelers op en anders doen we aankopen via gedegen scouting. Als Ajax zijnde willen we het publiek vermaken en keiharde resultaten boeken.''
Kan iemand die open deuren weer even dicht doen?
Ik wacht nog even op Alenstra als je het niet erg vindt.
Het zou mij idd niks verbazen als dat scenario van ElSimao gaat gebeuren, het blijft een glibber die Blind. Mooi nieuws voor PSV... In 2006 eindigde Ajax onder Blind iets van 20 punten achter PSV. Van mij mag ie weer coach van Ajax worden.Dat zou wel heel mooi zijn, qua niveau van Ten Hag naar Blind terugvallen. Benieuwd op hoeveel maart 2019 PSV kampioen is.
Wat een drukte om Danny Blind. Hij heeft gewoon een of andere nietszeggende functie. Ik denk niet hij gehaald is om eventueel klaar te staan bij een trainers-ontslag.
Nee, dat zal idd niet door Ajax gedaan zijn. Maar Blind ziet dat misschien wel zo... Zijn bijnaam is niet voor niks Scholletje.
Is er eigenlijk iemand anders dan Johan Derksen die die bijnaam ooit weleens heeft gebruikt bij Blind?