Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees

New member
Ik vind de kruizen wel mooi, maar de kleur niet. Ik ben niet zo'n voorstander van zwarte shirts, maar wel een hele verbetering ten opzichte van de afgelopen twee seizoenen.
 

JMD

Well-known member
Marc Overmars is in Tel-Aviv gespot en zou ori?nterende gesprekken hebben gehad met Peter Bosz. Uiteraard wordt dit officieel ontkend, maar ik vind het geen gekke gedachte mocht Frank de Boer vertrekken.

Waar zou De Boer dan naartoe vertrekken?

Wie weet is het wel voor een gesprek met Jordi, voor een rol bij Ajax?
 

JMD

Well-known member
Zolang Overmars blijft zitten is er toch geen rol voor Jordi?
Ik zou het wel symbolisch mooi vinden als in het jaar van overlijden van Johan er een baan vrij komt voor Jordi bij Ajax.

Dit zie ik ook eerder gebeuren dan Bosz naar Ajax. 1 omdat ik De Boer niet weg zie gaan en 2 omdat ik Bosz nou niet echt een toptrainer vind (en tevens omdat hij net pas in Isra?l zit). Qua aanvallende stijl past ie natuurlijk wel bij Ajax, maar het is een garantie voor geen prijzen als je Bosz als trainer hebt, simpelweg omdat hij achter open huis houdt. ZOu wat dat betreft passen in de Cruijffjaren als coach bij Ajax, zeer spectaculair, veel goals, maar geen landstitels.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik denk dat de Boer komende seizoenen blijft en daarna Kluivert naar voren geschoven gaat worden.

Uitshirt vind ik trouwens heel erg tof. Vooral de kruizen maken het mooi, vooral voor een Amsterdammer. Maar vind hem erg prijzig...
 

Voetbal-Coach

Administrator
bb664c73d679119a813cca1a8b18f077.jpg


Het tainingspak vind ik ook wel heel erg mooi.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat de Boer komende seizoenen blijft en daarna Kluivert naar voren geschoven gaat worden.

Uitshirt vind ik trouwens heel erg tof. Vooral de kruizen maken het mooi, vooral voor een Amsterdammer. Maar vind hem erg prijzig...

Qua kleurstelling vind ik hem heel fraai. Die kruizen hadden wat mij betreft wel iets kleiner gemogen.

Wel mooi dat Ajax het wapen van Amsterdam in het shirt opneemt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beter dan die drie pisvlekken op het shirt van een jaar of tien geleden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan