Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeftonesJP

New member
Eens. Voor hem zal die 10.000 euro wel pijn doen.

Maar is die gek dan al gevonden?

Ja die is gelijk na die wedstrijd opgepakt. Het probleem is echter dat die jongen waarschijnlijk een stroman was van 410. Dit heeft hij echt niet alleen bedacht. Daarom kiezen ze er waarschijnlijk voor om het hele vak te straffen. Dus dan pak je een mannetje of 500 mee die nergens mee te maken hebben.
 

gevegt

Well-known member
Ja die is gelijk na die wedstrijd opgepakt. Het probleem is echter dat die jongen waarschijnlijk een stroman was van 410. Dit heeft hij echt niet alleen bedacht. Daarom kiezen ze er waarschijnlijk voor om het hele vak te straffen. Dus dan pak je een mannetje of 500 mee die nergens mee te maken hebben.
Ik las dat ze gewoon in het uitvak kunnen gaan zitten.
Dat heeft de KNVB weer keurig geregeld.
 

Maasveld

Well-known member
Ja die is gelijk na die wedstrijd opgepakt. Het probleem is echter dat die jongen waarschijnlijk een stroman was van 410. Dit heeft hij echt niet alleen bedacht. Daarom kiezen ze er waarschijnlijk voor om het hele vak te straffen. Dus dan pak je een mannetje of 500 mee die nergens mee te maken hebben.
Van de andere kant weet je wat voor volk er op dat vak zit. Als je daar graag bij wil zitten moet je dat helemaal zelf weten, maar dan neem je dus wel het risico dat zo iets kan gebeuren.
 

Fregge

Well-known member
Van de andere kant weet je wat voor volk er op dat vak zit. Als je daar graag bij wil zitten moet je dat helemaal zelf weten, maar dan neem je dus wel het risico dat zo iets kan gebeuren.

Wat een kulargument. Onschuldig is onschuldig. Dader is opgepakt, heeft al een stadionverbod van Ajax, wil de KNVB harder straffen: Prima, maar niet de onschuldigen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zijn de daders van het spandoek, vuurwerk en spreekkoren ook opgepakt?
Natuurlijk niet. Degene die de boel opzweept die zat in dit geval heel dichtbij een microfoon. We konden dus heel goed horen wie k****r Vermeer inzette, maar daar is niks mee gedaan. Alleen de personen van de pop zijn gepakt, maar dat waren dan ook weer stromannen.
 

Kevah

New member
Van de andere kant weet je wat voor volk er op dat vak zit. Als je daar graag bij wil zitten moet je dat helemaal zelf weten, maar dan neem je dus wel het risico dat zo iets kan gebeuren.

Onzin! Ik kies ervoor om mijn club vocaal te steunen en keur die actie van de pop af. Beetje makkelijke om te stellen dat het je eigen schuld is.
 

DeftonesJP

New member
En het spandoek, spreekkoren en vuurwerk?

Dat wordt besloten door een mannetje of 200 volgens mij. De Kevah's van deze wereld staan ook op het vak maar het hoeft niet zo te zijn dat hij hier ook maar enige invloed op heeft.

Ajax gaat 410 en de F-Side overigens samenvoegen op een staantribune achter het doel. Dat scheelt waarschijnlijk ook een hoop want dan is er de corrigerende hand van de oude garde. Qua sfeer lijkt het me ook een goede zet hoewel de overige vakken nu wel helemaal dood zullen zijn.
 

DeftonesJP

New member
Nee klopt maar als ik het goed lees hebben ze weinig keus. Het vreemde is dat de F-Side het wel prima lijkt te vinden, al zullen er in beide groepen voor en tegenstanders zijn. Ik verwacht een soort situatie zoals ze dat bij Groningen hebben. De hele zuidzijde die staat en in de hoek een apart 410. Ik vraag me wel af hoe Ajax het met europese wedstrijden gaat regelen. Waar laten ze al die gasten die normaal staanplaatsen hebben dan?
 

Kevah

New member
En het spandoek, spreekkoren en vuurwerk?

Het spandoek hoeft voor mij ook niet, als Vermeer voor jou niet meer bestaat schenk er dan geen aandacht meer aan.
Spreekkoren keur ik ook af, tenzij ludiek dan kan het zo nu en dan nog grappig zijn. Denk daarbij aan de keeper van Den Haag.
Vuurwerk keur ik niet af, mits het geen gevaar met zich meebrengt voor andere mensen. Ik vind vuurwerk moet in stadions gelegaliseerd worden, maar wel met toestemming van de club. Zo voorkom je onverantwoorde situaties, nu krijg je van die randdebielen die het stiekem doen en daarmee zichzelf (minst erge) en andere in gevaar brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan