Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Leuk een spits die goed in een 5-3-2 speelt, maar een heel laag moyenne heeft qua velddoelpunten. Wat een visie hebben ze weer.
 

Janssen

Well-known member
Die jongen even het hoofd op hol brengen met het oog op Ajax - Utrecht en hem dan links laten liggen. De schavuiten.
 

Pascallovic

Well-known member
Schikkingsvoorstel vanuit de KNVB om tijdens de eerst volgende Ajax - Feyenoord vak 410 leeg te laten en ook nergens anders laten te zitten. Kun je beter zoals ADO aan racisme doen, dan krijg je een kleine boete.
 

DeftonesJP

New member
Typisch Nederland weer, een groep misdraagt zich en men sluit twee vakken. Die pop was geen eenmansactie maar gasten die achteraan staan op 425 hebben hier natuurlijk niks mee te maken.
 

JMD

Well-known member
Schikkingsvoorstel vanuit de KNVB om tijdens de eerst volgende Ajax - Feyenoord vak 410 leeg te laten en ook nergens anders laten te zitten. Kun je beter zoals ADO aan racisme doen, dan krijg je een kleine boete.

Die krijgt Ajax ook, 10000 euro...

Marc Overmars is nu nog aan het hyperventileren...
 

Pascallovic

Well-known member
Die krijgt Ajax ook, 10000 euro...

Marc Overmars is nu nog aan het hyperventileren...
Dit soort boetes schiet inderdaad nooit op. Wat mij betreft had je Midden-Noord de volgende ADO - Ajax ook leeg gelaten. Dan had je twee belachelijke acties gewoon bestraft. Nu is racisme schijnbaar minder erg, terwijl het net zo verwerpelijk is als alles wat tegen Vermeer gebeurde.
 

JMD

Well-known member
Dit soort boetes schiet inderdaad nooit op. Wat mij betreft had je Midden-Noord de volgende ADO - Ajax ook leeg gelaten. Dan had je twee belachelijke acties gewoon bestraft. Nu is racisme schijnbaar minder erg, terwijl het net zo verwerpelijk is als alles wat tegen Vermeer gebeurde.
Precies.

En eerder ook de Bunnikside gewoon leeg, maar dan zonder herplaatsing.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben het met Pascallovic eens. Op zich prima om dit soort belachelijke acties hard te bestraffen, maar de hoogte van de straf is behoorlijk aan de hoge kant vergeleken met eerdere incidenten. Eigenlijk waren die massale oerwoudgeluiden bij ADO nog veel erger dan de Vermeer-pop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan