Laten ze die Jongteams toch opheffen... Of met een vaste selectie werken, dan krijg je dit geneuzel ook niet.
Inderdaad. wat een onzin.Prima teams voor spelers als Bazoer, Cerny en van de Beek etc. om zich te ontwikkelen. Veel beter dan de competities waar die jong teams eerst in speelden. Op termijn gewoon goed voor het Nederlands voetbal.
Dat ben ik met je eens en het is af en toe een heerlijk toetje na het voetbalweekend maar ik kan me wel voorstellen dat je als supporter van een Sparta of NAC niet vrolijk wordt van dit soort toestanden. Met een beetje geluk speel je tegen een verkapt A elftal en met wat pech moet de B-keuze van Ajax zich tegen je in de kijker spelen. Voor de induviduele spelers is het beter maar het neigt vaak naar competitievervalsing.
Klopt, ik zeg het verkeerd.
Ik zie graag de regels veranderen wat betreft het opstellen van spelers.
Waarom moet het toch altijd geld kosten. Gewoon 6 punten in mindering.Mooi, dat wordt dus een waarschuwing en een voorwaardelijke boete van 1000 Euro.
Zelfs jij moet nu toch wel zo langzamerhand weten dat ik geen angst ken.Haha, die gevegt schijt in z'n broek van angst, moet je niet doen joh, gewoon accepteren dat je over een jaar of 5 weer is kampioen wordt.