Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Laten ze die Jongteams toch opheffen... Of met een vaste selectie werken, dan krijg je dit geneuzel ook niet.
 

SanMark.

Well-known member
Laten ze die Jongteams toch opheffen... Of met een vaste selectie werken, dan krijg je dit geneuzel ook niet.

O ja omdat de krant/media het mis heeft moeten we het maar opheffen.

Volgende keer zeggen ze dat Fischer niet mocht voetballen omdat hij geschorst was omdat hij een x aantal kaarten had ontvangen.

Als dat niet waar blijkt te zijn moeten we de gele en rode kaarten maar afschaffen ?
 

Abubakari

Well-known member
Inderdaad. wat een onzin.Prima teams voor spelers als Bazoer, Cerny en van de Beek etc. om zich te ontwikkelen. Veel beter dan de competities waar die jong teams eerst in speelden. Op termijn gewoon goed voor het Nederlands voetbal.
 

DeftonesJP

New member
Inderdaad. wat een onzin.Prima teams voor spelers als Bazoer, Cerny en van de Beek etc. om zich te ontwikkelen. Veel beter dan de competities waar die jong teams eerst in speelden. Op termijn gewoon goed voor het Nederlands voetbal.

Dat ben ik met je eens en het is af en toe een heerlijk toetje na het voetbalweekend maar ik kan me wel voorstellen dat je als supporter van een Sparta of NAC niet vrolijk wordt van dit soort toestanden. Met een beetje geluk speel je tegen een verkapt A elftal en met wat pech moet de B-keuze van Ajax zich tegen je in de kijker spelen. Voor de induviduele spelers is het beter maar het neigt vaak naar competitievervalsing.
 

Fregge

Well-known member
Mensen moeten niet zo zeuren vind ik. De mensen die roepen dat Jong Ajax en Jong PSV niet in de Jupiler League horen, zijn volgens mij ook de mensen die roepen dat de jeugd in Nederland harder moet worden.
 

Balderas

New member
Dat ben ik met je eens en het is af en toe een heerlijk toetje na het voetbalweekend maar ik kan me wel voorstellen dat je als supporter van een Sparta of NAC niet vrolijk wordt van dit soort toestanden. Met een beetje geluk speel je tegen een verkapt A elftal en met wat pech moet de B-keuze van Ajax zich tegen je in de kijker spelen. Voor de induviduele spelers is het beter maar het neigt vaak naar competitievervalsing.


Dat is ook hete hele punt. De ene week staat je concurrent tegen 11 jeugdspelers en de week erop speel jij tegen een team met 4 of 5 spelers die een paar dagen daarvoor nog op de bank zaten of invielen bij het eerste. Kan je het knap lastig krijgen en als je dan net voor de periode of het kampioenschap speelt is dat niet prettig.
Ben wel van mening dat het voor de ontwikkeling van de jeugdspelers erg goed is, ze spelen nu met veel meer (fysieke) weerstand. Maar er moeten duidelijke regels voor gemaakt worden wie er wel en wie er niet mag spelen in een "jong" team
 

SanMark.

Well-known member
Vind er nog niet echt opvallende dingen instaan.

Logisch dat clubs spelers willen verkopen voordat het contract afloopt en als de kans groter is omdat via een investeringsmaatschappij te doen is dat ook wel begrijpelijk. Spelers worden volgens mij als ik dat zo lees nergens toe verplicht. Dat er wat druk op word gezet om bij te tekenen of anders weg te gaan voordat het contract afloopt is ook wel te snappen.

Als ik dit zo lees is hier Doyen meer zakenwaarnemer dan investeringsmaatschappij.
 

Pascallovic

Well-known member
Je zou als club wat mij betreft principieel niet met maatschappijen als Doyen moeten praten. Als spelers daar op een of andere manier bij zijn aangesloten is het gewoon pech, tenzij je ze z.s.m. helpt om bij Doyen weg te komen.
 

gevegt

Well-known member
Ze hebben de contracten aangepast. Ze voelden dus weldegelijk nattigheid. Hopelijk pakt de KNVB dit net zo streng aan als bij Twente.
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha, die gevegt schijt in z'n broek van angst, moet je niet doen joh, gewoon accepteren dat je over een jaar of 5 weer is kampioen wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan