Ajax in Europa 2024/2025

Abubakari

Well-known member
Haha, ik ben een glazen bol!
Dan kun je kapot vallen.

Op zich best een mooie poule, ik neem niet aan dat gister een graadmeter is voor het Ajax niveau voor komend seizoen. Ze hebben zonder de versterkingen die gister op de tribune zaten ook wel goed gespeeld en als het een beetje goed uitpakt met die nieuwe spelers dan heb je zes mooie wedstrijden tegen mooie tegenstanders. Je hebt sowieso 3 volle Arena’s, al maakt dat qua tegenstander niet veel uit want tegen Ludogorets zat het ook al vol.
Het had op papier een stuk makkelijker gekund maar of dat ook perse leuker is is vraag 2.
 

zwammy

Well-known member
Marseille, AEK. Lazio en Atletico. Het doorgesnoven topic gaat overuren maken komende tijd.
 

De Wolf

Well-known member
21 september: Ajax - Olympique Marseille
5 oktober: AEK Athene - Ajax
26 oktober: Brighton - Ajax
9 november: Ajax - Brighton
30 november: Olympique Marseille - Ajax
14 december: Ajax - AEK Athene
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuk tripje, Marseille... Als je van traangas, Noord-Afrikaanse bendes en dramatische organisatie houdt.
 

Batigoal

Well-known member
Het is wel een heel leuke groep. Zie ik liever dan uitduels naar minder aansprekende tegenstanders. Brighton is wat wisselvallig aan het seizoen begonnen, maar speelt natuurlijk prima voetbal met een uitstekende trainer. Maar ook Marseille gaat pittig worden. Daar is in 2 seizoenen tijd een volledig nieuw team gekomen en ook deze zomer zijn er veel aankopen gedaan. Tot nu toe heb ik de indruk dat er een beter team staat dan vorig seizoen. AEK zal de ploeg zijn waartegen je de volle buit moet pakken en is een allegaartje zoals vaak bij Griekse clubs, met onder meer Nordin Amrabat en Tom van Weert. Mooie gelegenheid om even wraak te nemen op de knipoog Kroaat. ;)
 

JMD

Well-known member
Het blijven Engelsen. Die komen dronken van de ferry.
Als ze in Amsterdam komen ja. Maar voor Ajaxsupporters in Brighton zal het geen probleem zijn. Echt zo'n Engels kuststadje dat zijn beste tijd gehad heeft.
 

JMD

Well-known member
De trainer van OM is opgestapt... Het is dus bij de tegenstander van Ajax van donderdag a.s. zo mogelijk een nog grotere chaos...
 

Abubakari

Well-known member
Ze staan wel gewoon vierde op 2 punten en zijn nog ongeslagen. Ik vrees dat de chaos bij Ajax nog steeds een stuk groter is.
 
Bovenaan