Ajax in Europa 2024/2025

Mario

Well-known member
Jean-Pierre Papin neemt daar voorlopig de honneurs waar. Dat is een naam die ik lang niet heb gehoord....
 

JMD

Well-known member
Opstelling Ajax: Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Berghuis, Tahirovic, Taylor; Bergwijn, Brobbey, Forbs

Hup Ajax!

Jean-Pierre Papin neemt daar voorlopig de honneurs waar. Dat is een naam die ik lang niet heb gehoord....
Inderdaad... Maar wat een spits was dat.
 

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax! Het blijft stom dat we onze rechtsbuitens weg hebben gedaan. Nu speelt er iedere wedstrijd weer iemand anders daar en niemand voelt zich er thuis.
 

JMD

Well-known member
Weer drie of vier wijzigingen in de opstelling?
Volgens ESPN drie....

Ben benieuwd hoe het zo meteen gaat met Ajax. Marseille is ook niet echt in vorm, Ajax speelt nu thuis, dus een verbetering zou er wel moeten komen sinds het debacle van zondag en gewoon nipt winnen.
 

JMD

Well-known member
Hup Ajax! Het blijft stom dat we onze rechtsbuitens weg hebben gedaan. Nu speelt er iedere wedstrijd weer iemand anders daar en niemand voelt zich er thuis.
Precies. En waarom je dan als Ajax nu El Ghazi niet haalt snap ik echt niet. Kost je niks (behalve salaris), kan je veel opleveren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Marseille spaart drie van z'n beste spelers. Ook bij hen een week vol onrust. Ideaal moment voor Ajax om het vertrouwen wat op te poetsen.
 

Batigoal

Well-known member
Precies. En waarom je dan als Ajax nu El Ghazi niet haalt snap ik echt niet. Kost je niks (behalve salaris), kan je veel opleveren.
Dat had ik ook een prima optie gevonden, maar die gaat nu naar Mainz. We zullen in de winterstop wel iemand halen, want dit is niks.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
El Ghazi is de oplossing natuurlijk ook niet. Presteert al jaren ondermaats, kwam nota bene in een matig PSV afgelopen seizoen ook niet aan de bak. Heeft bovendien al maanden niet gespeeld en amper getraind, dus voordat hij een beetje fit is, is het 1 januari en kun je net zo goed een betere halen.
 

Abubakari

Well-known member
Helemaal eens met Jamel.

Lage verwachtingen, denk dat het weer helemaal kut gaat zijn en dat we maar weer eens onderuit gaan.
 

JMD

Well-known member
Ook handig dat die keeper niet uitloopt... Hoek verkleinen bestaat blijkbaar niet in Frankrijk.
 

Maasveld

Well-known member
Ook handig dat die keeper niet uitloopt... Hoek verkleinen bestaat blijkbaar niet in Frankrijk.
Haha ja, dat was niet heel lekker gekeept. Die 2de aanname van balaanraking was wel heel sterk van Forbs, kon daardoor met dezelfde snelheid doorlopen. Dat zie je toch vaak misgaan op zo'n snelheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan