Ja, jammer dat ze die niet voor 35 miljoen hebben kunnen slijten aan een PL club.Blijkbaar motiveert het de meesten ook niet dat er concurrentie gehaald is. Prima hoor, op het bankie voor de meesten uit dit team. Inclusief onze captain hoop ik.
Er waren eerder in de zomer geruchten over interesse uit Saoedi-Arabië voor Bergwijn. Dat had wel een uitweg kunnen zijn.Ja, jammer dat ze die niet voor 35 miljoen hebben kunnen slijten aan een PL club.
Dacht ik ook, komt met gestrekt been invliegen.Dat moet toch gewoon rood zijn?
He stc...En nu bidden dat al die nieuwe spelers een beetje niveau hebben, anders kunnen we nog een historisch seizoen gaan krijgen.
Geen brede selectie? Huh? Ajax heeft al iets van 10 spelers gehaald volgens mij... Dat dat kwalitatief niet is wat je van Ajax verwacht oke, het zullen geen extreme toppers zijn, maar voor de breedte toch wel mag ik hopen? Anders is het geld weggooien wat er gebeurd is.Brede selectie hebben we dus sowieso niet en bidden dat Steijn er iets van kan maken maar dit gaat de eerste paar wedstrijden dus geheid punten kosten.
Ideeënloos en vooral een gebrek aan kwaliteit.2 uur van mijn leven weggegooid met deze wanvertoning. Beschamend. Wat een ontzettend slechte wedstrijd.
Nee geen brede selectie nee, kijk de wedstrijd anders even terug tegen een laagvlieger uit Bulgarije en je zult vanzelf tot die conclusie komen.Geen brede selectie? Huh? Ajax heeft al iets van 10 spelers gehaald volgens mij... Dat dat kwalitatief niet is wat je van Ajax verwacht oke, het zullen geen extreme toppers zijn, maar voor de breedte toch wel mag ik hopen? Anders is het geld weggooien wat er gebeurd is.
In een duel dat nergens meer om ging... Plaatsing was al zeker.Nee geen brede selectie nee, kijk de wedstrijd anders even terug tegen een laagvlieger uit Bulgarije en je zult vanzelf tot die conclusie komen.
Maar los van vanavond is de conclusie dat het elftal wat vandaag op het veld stond echt bij lange na niet goed genoeg is voor Ajax-begrippen toch niet zo raar? Vorig seizoen was al over een heel seizoen ver onder de maat. Van dat elftal zijn de beste spelers ook nog eens vertrokken en in elk geval vanavond vervangen door hele jonge nieuwelingen, die nog amper tot nooit op het hoogste niveau hebben gevoetbald en een jongen uit de 2. Bundesliga. Volgens mij zaten er wel een stuk of vijf nieuwe aankopen op de tribune, dus het valt voor Ajax te hopen dat die allemaal directe versterkingen zijn.In een duel dat nergens meer om ging... Plaatsing was al zeker.
En sowieso moet je op basis van 1 duel nooit conclusies trekken.