Ajax in Europa 2024/2025

Abubakari

Well-known member
Er staan er misschien wel 5 in die wat moeten laten zien anders zijn ze hun plek kwijt.
Je speelt in een vol stadion.
Je hebt een week vrij gehad.

Weet ook wel dat het na een 4-1 in de eerste wedstrijd vaak minder scherp is, maar dit is wel heel veel minder scherp.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Blijkbaar motiveert het de meesten ook niet dat er concurrentie gehaald is. Prima hoor, op het bankie voor de meesten uit dit team. Inclusief onze captain hoop ik.
Ja, jammer dat ze die niet voor 35 miljoen hebben kunnen slijten aan een PL club.

Batigoal

Well-known member
Wow, wat was dit slecht.

En nu bidden dat al die nieuwe spelers een beetje niveau hebben, anders kunnen we nog een historisch seizoen gaan krijgen.

Abubakari

Well-known member
2 uur van mijn leven weggegooid met deze wanvertoning. Beschamend. Wat een ontzettend slechte wedstrijd.

Eef de Kip

Well-known member
pfoe, gelukkig alleen het laatste half uur gezien en daar ben ik al intens ongelukkig van geworden, kun je nagaan als ik de hele wedstrijd had zitten kijken.
Brede selectie hebben we dus sowieso niet en bidden dat Steijn er iets van kan maken maar dit gaat de eerste paar wedstrijden dus geheid punten kosten.

JMD

Well-known member
En nu bidden dat al die nieuwe spelers een beetje niveau hebben, anders kunnen we nog een historisch seizoen gaan krijgen.
He stc... ;)
Ajax, PSV en Feyenoord zullen dit seizoen veel te sterk zijn voor de rest. AZ en Twente zijn namelijk flink wat kwijt geraakt...
Of het voor Ajax genoeg is voor de titel, dat zullen we later zien, PSV heeft misschien wel het beste spel laten zien van de top 3 tot nu toe, maar is extreem wisselvallig, en ook Feyenoord is nog niet waar het moet zijn...

Je wint met 1-4 daar, dan is het logisch dat het thuis veel minder is. Jammer idd voor het publiek, jammer voor jullie tijd (je had beter AZ kunnen kijken ;)), maar groepsfase EL behaald, dat was het doel (en daar geloofde jij niet eens in... ;)). Dat is het belangrijkste. Nu op naar zondag voor Ajax.

JMD

Well-known member
Brede selectie hebben we dus sowieso niet en bidden dat Steijn er iets van kan maken maar dit gaat de eerste paar wedstrijden dus geheid punten kosten.
Geen brede selectie? Huh? Ajax heeft al iets van 10 spelers gehaald volgens mij... Dat dat kwalitatief niet is wat je van Ajax verwacht oke, het zullen geen extreme toppers zijn, maar voor de breedte toch wel mag ik hopen? Anders is het geld weggooien wat er gebeurd is.

Eef de Kip

Well-known member
Geen brede selectie? Huh? Ajax heeft al iets van 10 spelers gehaald volgens mij... Dat dat kwalitatief niet is wat je van Ajax verwacht oke, het zullen geen extreme toppers zijn, maar voor de breedte toch wel mag ik hopen? Anders is het geld weggooien wat er gebeurd is.
Nee geen brede selectie nee, kijk de wedstrijd anders even terug tegen een laagvlieger uit Bulgarije en je zult vanzelf tot die conclusie komen.

André

Well-known member
Wat vandaag.begon zijn toch.meeste wel basisspelers
Paar spelers.die nog niet.mochten spelen 6/7 zullen wel basis zijn toch

JMD

Well-known member
Nee geen brede selectie nee, kijk de wedstrijd anders even terug tegen een laagvlieger uit Bulgarije en je zult vanzelf tot die conclusie komen.
In een duel dat nergens meer om ging... Plaatsing was al zeker.
En sowieso moet je op basis van 1 duel nooit conclusies trekken.

JMD

Well-known member
De potindeling:
Pot 1: West Ham, Liverpool, AS Roma, Ajax, Villarreal, Leverkusen, Atalanta, Rangers
Pot 2: Sporting Lissabon, Slavia Praag, Stade Rennes, Ol.Piraeus, Betis Sevilla, LASK Linz, Ol. Marseille, FK Qarabag
Pot 3: Molde FK, Brighton, Sheriff Tiraspol, Un. St Gilloise, SC Freiburg, Sparta Praag, Maccabi Haifa, Sturm Graz
Pot 4: Toulouse, AEK Athene, TSC Backa Topola, Servette, Panathinaikos, Rakow Czestochowa, Aris Limassol, Häcken

Jamel

Administrator
Forumleiding
In een duel dat nergens meer om ging... Plaatsing was al zeker.
En sowieso moet je op basis van 1 duel nooit conclusies trekken.
Maar los van vanavond is de conclusie dat het elftal wat vandaag op het veld stond echt bij lange na niet goed genoeg is voor Ajax-begrippen toch niet zo raar? Vorig seizoen was al over een heel seizoen ver onder de maat. Van dat elftal zijn de beste spelers ook nog eens vertrokken en in elk geval vanavond vervangen door hele jonge nieuwelingen, die nog amper tot nooit op het hoogste niveau hebben gevoetbald en een jongen uit de 2. Bundesliga. Volgens mij zaten er wel een stuk of vijf nieuwe aankopen op de tribune, dus het valt voor Ajax te hopen dat die allemaal directe versterkingen zijn.

gevegt

Well-known member
Ik krijg langzamerhand de indruk dat je elke tegenstander van je favoriete club de grond wil inschrijven.
Wat betreft Ajax ben ik het met je eens! (y)

• Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan