gevegt
Well-known member
Ben je een beetje kleurenblind?Gorter in Oranje!
Hij speelt in het geel.
Ben je een beetje kleurenblind?Gorter in Oranje!
Dat wist je toch al een tijdje mijn vriend?Kenner!
Uiteraard, maar mag af en toe best worden benoemdDat wist je toch al een tijdje mijn vriend?
Klopt, duidelijkheid is altijd goed,Uiteraard, maar mag af en toe best worden benoemd
Doe dat nou niet.😒Kenner!
Is dat al zeker? Beste speler van Ajax, dus er zal wel belangstelling voor zijn.Medic, die houdt wel van een linke bal achterin. Al driemaal een 100% kans weggegeven.
Blijft toch zonde als Kudus vertrekt. Die moet toch minstens één seizoen de eredivisie kapotspelen en dan een klapper maken.
LB... 1-4 winnen in een Europees uitduel. Kan je volgende week het rustig aan doen.Het laatste half uur was niet meer zo goed,
Mooie wedstijd om de jeugd zich te laten zien.LB... 1-4 winnen in een Europees uitduel. Kan je volgende week het rustig aan doen.
Die hebben zich vanavond toch ook al laten zien?Mooie wedstijd om de jeugd zich te laten zien.
Allemaal spelers uit 1972 en 1978? Dan kunnen ze nog redelijk mee.Die hebben zich vanavond toch ook al laten zien?
Gorter,Rensch, Hato, (Salah-Eddine/78),
(Klaassen/72),Taylor (v.d.Boomen/72),
(Godts/90),Brobbey en Bergwijn.
10x eigen jeugd.
Ik hou er rekening mee dat je van een Rotterdammer die voor PSV is niks kan verwachten, dus ik zal me inhouden.Allemaal spelers uit 1972 en 1978? Dan kunnen ze nog redelijk mee.
Er zit ook nog een jonge Godts uit 1990 bij.Allemaal spelers uit 1972 en 1978? Dan kunnen ze nog redelijk mee.
Klaassen lijkt wel al 51 trouwens ...