Jef400
Well-known member
Maar goed, die was vorig jaar bij AZ ook al een zwakker punt in de selectie daar. Nooit begrepen waarom Ajax hem koste wat kost moest halen.Wijndal zit trouwens op de bank...
Maar goed, die was vorig jaar bij AZ ook al een zwakker punt in de selectie daar. Nooit begrepen waarom Ajax hem koste wat kost moest halen.Wijndal zit trouwens op de bank...
Napoli is, ondanks is het fantastische seizoen, geen Europese top. Verder zijn daar naar wat ik begreep ook de nodige wisselingen geweest.Ook niet zo’n wonder als je 5 basisspelers kwijt raakt dat je je in de CL niet kunt meten met de absolute top. 5 nieuwe spelers inpassen heeft zeker op dit niveau tijd nodig en dan tref je het niet dat je een ploeg treft die op dit moment bij de beste teams van Europa hoort.
Sanchez of Bassey nu al afschrijven lijkt me onzin, Martinez en (vooral) Alvarez kregen in het begin ook veel kritiek. Daarnaast vind ik Bassey zo slecht nog niet. En Sanchez heeft nog nauwelijks gespeeld.
Ik snap ook zeker dat het nog niet staat hoor. Echter werd ook een Frank de Boer met minder materiaal niet zo te kijk gezet. Een Bassey zie ik als onze beste linker centrale verdediger, dus die schrijf ik zeker niet af. Sanchez ook niet hoor. Alleen werd er zo veel geroepen over een Rensch en dan zie je Sanchez spelen, dan snap je wel waarom Rensch nog de voorkeur krijgt. Natuurlijk moet zo’n Sanchez nog acclimatiseren, wie weet wordt het nog iets. Maar hij is voorlopig nog niet de betere van zijn concurrent.Ook niet zo’n wonder als je 5 basisspelers kwijt raakt dat je je in de CL niet kunt meten met de absolute top. 5 nieuwe spelers inpassen heeft zeker op dit niveau tijd nodig en dan tref je het niet dat je een ploeg treft die op dit moment bij de beste teams van Europa hoort.
Sanchez of Bassey nu al afschrijven lijkt me onzin, Martinez en (vooral) Alvarez kregen in het begin ook veel kritiek. Daarnaast vind ik Bassey zo slecht nog niet. En Sanchez heeft nog nauwelijks gespeeld.
Momenteel is Napoli Europese top, stonden niet voor niks tegen Liverpool binnen 50 minuten op 4-0. Als je ze ziet voetballen, ook in de competitie, kun je niet anders dan concluderen dat die momenteel Europese top zijn.Napoli is, ondanks is het fantastische seizoen, geen Europese top. Verder zijn daar naar wat ik begreep ook de nodige wisselingen geweest.
Rensch kwam tekort tegen Go Ahead en FC Volendam. Sanchez vooralsnog alleen tegen Napoli, dus hij mag voorlopig wel even de tijd krijgen om aan te prutsen.Ik snap ook zeker dat het nog niet staat hoor. Echter werd ook een Frank de Boer met minder materiaal niet zo te kijk gezet. Een Bassey zie ik als onze beste linker centrale verdediger, dus die schrijf ik zeker niet af. Sanchez ook niet hoor. Alleen werd er zo veel geroepen over een Rensch en dan zie je Sanchez spelen, dan snap je wel waarom Rensch nog de voorkeur krijgt. Natuurlijk moet zo’n Sanchez nog acclimatiseren, wie weet wordt het nog iets. Maar hij is voorlopig nog niet de betere van zijn concurrent.
Mwah, ik kan me nog 2 thuiswedstrijden tegen Real herinnerenEchter werd ook een Frank de Boer met minder materiaal niet zo te kijk gezet.
Bijzonder ook dat Baas de kans blijft krijgen boven Wijndal.Haha Youri Baas brengen op linksback en dan Bassey naar rechtsback verhuizen.🤡🤡🤡
Penalty = 1) Boete 2) Elfmetertrap 3) pingel 4) Sportterm 5) Sportterm (eng) 6) Strafschop 7) Term bij voetbal 8) Term uit de voetbalsport 9) VoetbaltermPingel komt van pingelen, Messi is een ouderwetse pingeldoos. Een penal pingel noemen is Jan-Joost van Gangelen onzin.
Ik zal wel te simpel denken om dan Youri Regeer te brengen als er een rechtsback uitgaat.Bijzonder ook dat Baas de kans blijft krijgen boven Wijndal.