Begint een ordinaire schopploeg te worden.Hebben we al een record aantal gele kaarten voor Ajax in een CL-wedstrijd?
Tsja, ik vind hem ook te makkelijk gegeven, maar het schijnt volgens de regels te zijn...Terechte gele kaart voor Timber natuurlijk.
Wat een bullshit zeg.
Ik hoor het toch echt pas de laatste 5 jaar alom gebezigd worden. Het is ook enorm lelijk en staat los van de betekenis van het oorspronkelijke werkwoord.Penalty = 1) Boete 2) Elfmetertrap 3) pingel 4) Sportterm 5) Sportterm (eng) 6) Strafschop 7) Term bij voetbal 8) Term uit de voetbalsport 9) Voetbalterm
Gewoon een algemeen geaccepteerde voetbalterm. Google maar op pingel, kom je hem meerdere malen tegen in de strafschop betekenis.
Dat je voor elke handsbal een penalty geeft kan volgens de nieuwe regels, maar voor zoiets geel geven slaat natuurlijk helemaal nergens op.Tsja, ik vind hem ook te makkelijk gegeven, maar het schijnt volgens de regels te zijn...
Nu penalty Ajax.
Misschien gaf de scheids we geel vanwege de reactie?Dat je voor elke handsbal een penalty geeft kan volgens de nieuwe regels, maar voor zoiets geel geven slaat natuurlijk helemaal nergens op.
En wat kreeg de rvc ervan langs van die Ajax showtime snotneuzen kneusjes.In 10 minuten zie je toch even het verschil in voetballend talent tussen Conceicao en die Ocampos.
Momenteel is Napoli Europese top, stonden niet voor niks tegen Liverpool binnen 50 minuten op 4-0. Als je ze ziet voetballen, ook in de competitie, kun je niet anders dan concluderen dat die momenteel Europese top zijn.
Mooie assist van Bassey trouwens.