Pascallovic
Well-known member
Veel Ajaxfans dit seizoen die op Rensch zeiken, maar die Mexicaan wordt voorlopig ook helemaal zoek gespeeld.
Welke blinde heeft de scouting gedaan? En waar is de nieuwe LB van het Nederlands Elftal Wijndal?Veel Ajaxfans dit seizoen die op Rensch zeiken, maar die Mexicaan wordt voorlopig ook helemaal zoek gespeeld.
Geblesseerd.Welke blinde heeft de scouting gedaan? En waar is de nieuwe LB van het Nederlands Elftal Wijndal?
Bassey linksback is wel een uitkomst.Geblesseerd.
Blind in het centrum is het toch ook niet helemaal.
En vooral, Ajax had een flink budget, dus je kan als TD niet aanvoeren dat er geen geld was.Welke blinde heeft de scouting gedaan?
Die wordt genoemd als nieuwe TD bij Ajax, na het WK... Ik zou zeggen, doen, dat was rond de eeuwwisseling ook een groot succes (voor de andere ploegen in de eredivisie dan)Danny Blind als interim!
Die wordt al de nieuwe TD als we de geruchten mogen geloven. Oftewel van de regen in de drup.Danny Blind als interim!
Ander scoreverloop. Napoli weet dat het veel beter is, staat na een kwartier 2-0 voor en geloof het dan wel. Plus dat Ajax vorige week (terecht) het duel in ging om te winnen, en ook nog geholpen werd door die 1-0, en deze week is Ajax natuurlijk gewaarschuwd en zal het dus niet zo naief spelen.Toch is het volgens mij beter als vorige week. Al kan je je afvragen of dat niet meer over de thuiswedstrijd zegt
Geld maakt lui. In plaats van Bassey had je ook die Hancko kunnen krijgen. Die is niet perse minder of zo. Ze hadden 1 spits als optie en voor de rest hebben ze niet gekeken. Bergwijn moest ook komen. Hadden ze ook geen andere spelers voor die ook maar een overweging waren.En vooral, Ajax had een flink budget, dus je kan als TD niet aanvoeren dat er geen geld was.
Hij zit nu voor de 3e wedstrijd op rij op de bank. Dan kun je spelen volgens mij. Ja hij heeft geen wedstrijdritme, maar die gaat hij ook niet krijgen als je hem op de bank laat zitten.Geblesseerd.
Die ene wedstrijd dat Wijndal achter Bergwijn stond werkte dat koppeltje wel goed. Is ook de enige goeie wedstrijd van Bergwijn geweest. Maar ja, dat Blind speelt is belangrijker blijkbaar.Hij zit nu voor de 3e wedstrijd op rij op de bank. Dan kun je spelen volgens mij. Ja hij heeft geen wedstrijdritme, maar die gaat hij ook niet krijgen als je hem op de bank laat zitten.
Aanvallend een prima koppeltje inderdaad, al hield het bij Wijndal verdedigend ook niet over om het mild te zeggen. Echter doet het dat met Blind ook niet. Wellicht dat Bassey en Wijndal elkaar wat beter ondersteunen dan Bassey en Blind.Die ene wedstrijd dat Wijndal achter Bergwijn stond werkte dat koppeltje wel goed. Is ook de enige goeie wedstrijd van Bergwijn geweest. Maar ja, dat Blind speelt is belangrijker blijkbaar.
Wijndal zit trouwens op de bank...Geblesseerd.
Blind in het centrum is het toch ook niet helemaal.