Ajax in Europa 2024/2025

Pascallovic

Well-known member
Veel Ajaxfans dit seizoen die op Rensch zeiken, maar die Mexicaan wordt voorlopig ook helemaal zoek gespeeld.
 

JMD

Well-known member
Welke blinde heeft de scouting gedaan?
En vooral, Ajax had een flink budget, dus je kan als TD niet aanvoeren dat er geen geld was.

En ja, het vervangen van Antony, Haller enz is lastig. Maar dit is allemaal wel heel mager wat er is binnengehaald.
 

Reinoud

Well-known member
Toch is het volgens mij beter als vorige week. Al kan je je afvragen of dat niet meer over de thuiswedstrijd zegt
 

JMD

Well-known member
Toch is het volgens mij beter als vorige week. Al kan je je afvragen of dat niet meer over de thuiswedstrijd zegt
Ander scoreverloop. Napoli weet dat het veel beter is, staat na een kwartier 2-0 voor en geloof het dan wel. Plus dat Ajax vorige week (terecht) het duel in ging om te winnen, en ook nog geholpen werd door die 1-0, en deze week is Ajax natuurlijk gewaarschuwd en zal het dus niet zo naief spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
En vooral, Ajax had een flink budget, dus je kan als TD niet aanvoeren dat er geen geld was.
Geld maakt lui. In plaats van Bassey had je ook die Hancko kunnen krijgen. Die is niet perse minder of zo. Ze hadden 1 spits als optie en voor de rest hebben ze niet gekeken. Bergwijn moest ook komen. Hadden ze ook geen andere spelers voor die ook maar een overweging waren.
 

zwammy

Well-known member
Winnen van een rangers wat niet in de CL hoort en met een kunst en vliegwerk net verliezen van Liverpool dat bezig is in de slechtste start onder klopp mankeert nog wat, maar Napoli laat even zien wat het niveau is. Gewoon de El halen en daar blij mee zijn
 

Batigoal

Well-known member
Hij zit nu voor de 3e wedstrijd op rij op de bank. Dan kun je spelen volgens mij. Ja hij heeft geen wedstrijdritme, maar die gaat hij ook niet krijgen als je hem op de bank laat zitten.
Die ene wedstrijd dat Wijndal achter Bergwijn stond werkte dat koppeltje wel goed. Is ook de enige goeie wedstrijd van Bergwijn geweest. Maar ja, dat Blind speelt is belangrijker blijkbaar.
 

Pascallovic

Well-known member
Die ene wedstrijd dat Wijndal achter Bergwijn stond werkte dat koppeltje wel goed. Is ook de enige goeie wedstrijd van Bergwijn geweest. Maar ja, dat Blind speelt is belangrijker blijkbaar.
Aanvallend een prima koppeltje inderdaad, al hield het bij Wijndal verdedigend ook niet over om het mild te zeggen. Echter doet het dat met Blind ook niet. Wellicht dat Bassey en Wijndal elkaar wat beter ondersteunen dan Bassey en Blind.
 

Abubakari

Well-known member
Ook niet zo’n wonder als je 5 basisspelers kwijt raakt dat je je in de CL niet kunt meten met de absolute top. 5 nieuwe spelers inpassen heeft zeker op dit niveau tijd nodig en dan tref je het niet dat je een ploeg treft die op dit moment bij de beste teams van Europa hoort.
Sanchez of Bassey nu al afschrijven lijkt me onzin, Martinez en (vooral) Alvarez kregen in het begin ook veel kritiek. Daarnaast vind ik Bassey zo slecht nog niet. En Sanchez heeft nog nauwelijks gespeeld.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan