Ajax in Europa 2024/2025

Reinoud

Well-known member
Kunnen we al op Giro 555 doneren voor deze nationale ramp?
Nee helaas, maar zal mijn rekeningnummer PB'en ;)

Arco trouwens in VI podcast gereageerd dat hij heel naïef had meegewerkt en niet van te voren naar verhaal/context had gevraagd
 

Batigoal

Well-known member
Gaat helaas alweer lekker los in Napels tussen de hoolies van beide clubs. Meerdere Ajacieden naar het ziekenhuis en maandag werd er al eentje neergestoken.
 

Pascallovic

Well-known member
1 van de redenen waarom ik dit potje heb overgeslagen. Had er graag naartoe gegaan. Ben er immers nog nooit geweest. Maar deze puinhoop werd helaas al voorspelt.
 

Batigoal

Well-known member

Opstelling Napoli:​

Meret; Di Lorenzo, Kim, Jesus, Olivera; Anguissa, Lobotka, Zielinski; Lozano, Raspadori, Kvaratskhelia.

Opstelling Ajax:​

Pasveer; Sánchez, Timber, Blind, Bassey; Álvarez, Taylor, Klaassen; Berghuis, Kudus, Bergwijn.

Hup Ajax! Hopelijk wordt het vanavond niet zo'n kansloze pot als vorige week.
 

JMD

Well-known member
1 van de redenen waarom ik dit potje heb overgeslagen. Had er graag naartoe gegaan. Ben er immers nog nooit geweest. Maar deze puinhoop werd helaas al voorspelt.
Jep. Sowieso heb ik al diep respect voor alle (normale) uitsupporters die tussen een flink handvol randdebielen durven zitten en ook op dezelfde manier behandeld te worden. Maar naar Italië gaan om je cluppie te supporteren is vragen om problemen. En of nu Turijn, Rome, Milaan of Napels is, dat er gewonden gaan vallen lijkt wel zeker.

Hups Ajax! Verras weer eens, jullie deden het eerder in Bernabeu, Turijn, München, Dortmund, Lissabon. Nog een keer....
 

JMD

Well-known member
Tsja, Lozano kende je als Ajax zijnde natuurlijk nog niet...

Mijn hemel, wat kansloos, 1-0
 
Bovenaan