Proberen jullie nou eerst maar eens een tijdje boven ons te komen op de ranglijst.Zou er dan toch hoop zijn voor Ajax?
Na de 6-2 in Rotterdam werden ze ook nog kampioen.
Proberen jullie nou eerst maar eens een tijdje boven ons te komen op de ranglijst.
Kunnen we al op Giro 555 doneren voor deze nationale ramp?
Mensen goedheid toch.
Nee helaas, maar zal mijn rekeningnummer PB'enKunnen we al op Giro 555 doneren voor deze nationale ramp?
Daar ga ik eigenlijk wel van uit. Als je tegen Volendam al een stuk of 6 a 7 kansen weg geeft.Hopelijk wordt het vanavond niet zo'n kansloze pot als vorige week.
Jep. Sowieso heb ik al diep respect voor alle (normale) uitsupporters die tussen een flink handvol randdebielen durven zitten en ook op dezelfde manier behandeld te worden. Maar naar Italië gaan om je cluppie te supporteren is vragen om problemen. En of nu Turijn, Rome, Milaan of Napels is, dat er gewonden gaan vallen lijkt wel zeker.1 van de redenen waarom ik dit potje heb overgeslagen. Had er graag naartoe gegaan. Ben er immers nog nooit geweest. Maar deze puinhoop werd helaas al voorspelt.
Dat wordt dus 1-6.
Is Ajax weer ouderwets aan het domineren?Mastermind Schreuder!
Zeker weten. Spelen geweldig, vooral Blind junior alias de slak.Is Ajax weer ouderwets aan het domineren?