Ajax in Europa 2024/2025

Max

Administrator
Forumleiding
Je wilt zeggen dat Ajax hem nu wel 5x achter elkaar naar de juiste kleur wist te passen? Dan win je in de eredivisie zeker al van de helft ja..

Die titel gaat Ajax echt wel weer pakken en in de EL kan Ajax ook gewoon ver komen. Beetje een drama als je dan weer het Parool voorbij ziet komen met alternatieven wat Ajacieden kunnen doen tijdens Napoli - Ajax. Ik snap best dat men gewend is geraakt serieus mee te doen in de CL, maar een of twee jaar geleden ging het toch ook een keer mis en werd Ajax toch ook derde in de poule? Nu gaat het een keer ietsje harder mis. Dat kan gebeuren en zeker na een woelige transferzomer.
 

Jef400

Well-known member
Ik heb er ook geen problemen mee, en ik vond het stuk in het Parool ook ernstig laakbaar. Wat nu als dat soort gasten eens degradatie of een echte heartbreak mee maken?
 

Pascallovic

Well-known member
Sanchez ook prima gespeeld, want die brengt iets extra’s. Wijndal komt er niet in, want hij heeft 5 weken geen minuten gemaakt. Volgende week heeft ie 6 weken geen minuten gemaakt met die logica…
 

De Wolf

Well-known member
Over twee wedstrijden tien tegengoals tegen Napoli. Volgens mij is Europees gezien alleen AZ tegen Lyon in de dubbele cijfers gekomen.
 

Maasveld

Well-known member
Momenteel is Napoli Europese top, stonden niet voor niks tegen Liverpool binnen 50 minuten op 4-0. Als je ze ziet voetballen, ook in de competitie, kun je niet anders dan concluderen dat die momenteel Europese top zijn.
En dat terwijl er in de zomer 5 basisspelers zijn vertrokken.

Maareh, jij posten tijdens een wedstrijd van Ajax? Ik begin me toch een beetje zorgen te maken.
 

JMD

Well-known member
Die titel gaat Ajax echt wel weer pakken en in de EL kan Ajax ook gewoon ver komen. Beetje een drama als je dan weer het Parool voorbij ziet komen met alternatieven wat Ajacieden kunnen doen tijdens Napoli - Ajax. Ik snap best dat men gewend is geraakt serieus mee te doen in de CL, maar een of twee jaar geleden ging het toch ook een keer mis en werd Ajax toch ook derde in de poule? Nu gaat het een keer ietsje harder mis. Dat kan gebeuren en zeker na een woelige transferzomer.
Twee keer zelfs misten ze de afgelopen jaren de kofase. Onderuit in 2019 tegen Valencia en een jaar later tegen atalanta…

Overigens, als Liverpool vanavond niet wint zou Ajax het misschien nog wel kunnen halen…
 

Abubakari

Well-known member
En dat terwijl er in de zomer 5 basisspelers zijn vertrokken.

Maareh, jij posten tijdens een wedstrijd van Ajax? Ik begin me toch een beetje zorgen te maken.
Hebben ze het beter opgevangen dan Ajax. Of een betere trainer.
Ik vind ze in elk geval sterk spelen, helpt ook niet dat Ajax niet in al te beste doen is, maar dan nog doet Napoli het goed.

Ja komt wel eens voor, niet vaak maar het gebeurt. Maar goed om te zien dat de dvk stasi zijn werk eens eigenlijk doet.
 

JMD

Well-known member
Jeetje, je zou idd vergeten dat er een tijd was dat Ajax die spelers als basis had...
 
Bovenaan