Ajax CL seizoen 2021-22

Joost

Well-known member
Ik vond dat de scheidsrechter echt goed floot maar er waren wel twee momenten waar hij toch vrij cruciaal in het voordeel van Ajax fluit. Eerst torpedeert Pasveer Yaremchuk en geeft-ie geen penalty al wordt er in dat soort situaties altijd heel wisselend gefloten. Maar waarom Antony geel krijgt en geen rood is echt een raadsel.
 

Jacco

Well-known member
Ajax wellicht iets meer individuele kwaliteit; Benfica meer goede wil.
Bij de loting was Ajax blij met Benfica en Benfica blij met Ajax.
Het is maar goed dat beide ploegen aan elkaar gekoppeld zijn.
Het grote verschil is dat Benfica een wedstrijd kan doodleggen bij een voorsprong.
Ajax is daar minder goed in.
Kansverhouding bij tweede wedstrijd: 45-55
Maar een leuke wedstrijd wordt het zeker
 

gevegt

Well-known member
Ik vond dat de scheidsrechter echt goed floot maar er waren wel twee momenten waar hij toch vrij cruciaal in het voordeel van Ajax fluit. Eerst torpedeert Pasveer Yaremchuk en geeft-ie geen penalty al wordt er in dat soort situaties altijd heel wisselend gefloten. Maar waarom Antony geel krijgt en geen rood is echt een raadsel.
Met dat laatste ben ik het niet mee eens. Hij reageert op de kopstoot van zijn tegenstander en doet dat niet als een echte Tyson.
Goed opgelost van de scheidsrechter.
 

gevegt

Well-known member
Ajax wellicht iets meer individuele kwaliteit; Benfica meer goede wil.
Bij de loting was Ajax blij met Benfica en Benfica blij met Ajax.
Het is maar goed dat beide ploegen aan elkaar gekoppeld zijn.
Het grote verschil is dat Benfica een wedstrijd kan doodleggen bij een voorsprong.
Ajax is daar minder goed in.
Kansverhouding bij tweede wedstrijd: 45-55
Dus jij denkt dat Benfica door gaat?
 

U.G.

Well-known member
Als je van matennaaien houdt, moet je echt gaan kijken.

Nee ik hou meer van schoppen en zo, en vechten.

Ik weet niet wanneer de return is, maar ik ga denk ik dan eerder Ronaldo tegen Atletico kijken, ff terzijde.

Succes everybody 😉
 

gevegt

Well-known member
Nee ik hou meer van schoppen en zo, en vechten.

Ik weet niet wanneer de return is, maar ik ga denk ik dan eerder Ronaldo tegen Atletico kijken, ff terzijde.

Succes everybody 😉
Dat sluit ik ook niet uit. (y)
De return is op 15 maart.
 

Abubakari

Well-known member
Tadic, Benfica is geen 15 thuiswedstrijden ongeslagen.
In de CL wel? Volgens mij had die commentator op tv het daar ook over.

Ajax na de rust veel minder dan voor rust, toch wel benieuwd waar dat aan lag. Na de 2-2 ging de storm ook wel weer liggen trouwens.
 

U.G.

Well-known member
In de CL wel? Volgens mij had die commentator op tv het daar ook over.

Ajax na de rust veel minder dan voor rust, toch wel benieuwd waar dat aan lag. Na de 2-2 ging de storm ook wel weer liggen trouwens.

Bayern kwam 3 of 4 maanden geleden nog huishouden. En in de vorige campagne hebben ze ook thuis verloren.
 

erka

Well-known member
Even uitgezocht: competitie 1x ongeslagen en Champions league (incl. Ajax gisteren) 2x. Dus waar die 15x vandaan komt?
 

Abubakari

Well-known member
Als volger en tevens erkend fan van de sympathieke club Sporting, voorspel ik een thuisoverwinning. Vooral omdat de ploeg na twee gelijke spelen op scherp staat!
Hup Sporting!

Hup Sporting!

Wat een ellende.



Die had ik nog kunnen scoren.

Wat een sof.


Het voordeel is nu dat die kuttrainer er uit wordt geflikkerd en iedereen daarna weer op scherp staat!
Hup Sporting!
De groeten gevegt, dit was alleen Sporting uit nog maar
Tyf dus even heel lekker op mij de maat te nemen, kinderachtige hypocriete fossiel.
 

gevegt

Well-known member
De groeten gevegt, dit was alleen Sporting uit nog maar
Tyf dus even heel lekker op mij de maat te nemen, kinderachtige hypocriete fossiel.
HAAAAAAAA, heb je de datum er ook nog bij? Je bloeddruk is veel te hoog! Pas er daar een beetje mee op.
Wel weer goed te zien dat ik wel de beleeft heb om dat kutclubje van je met een hoofdletter te typen.
My bad.
 

Abubakari

Well-known member
Niet zo opzichtig om de feiten heen lullen gevegt. Staat je niet. Gewoon een vent zijn en toegeven dat jij 0,0 recht van spreken hebt.
 
Bovenaan