Ajax CL seizoen 2021-22

Reinoud

Well-known member
Ajax verliest zeker in de tweede helft te snel de bal en heeft dan al vaak veel mensen voor de bal.
 

Batigoal

Well-known member
Vermakelijke wedstrijd! Terecht gelijkspel. Eerste helft had je 1-3 moeten maken, maar in de tweede helft had Benfica er net zo goed meer kunnen maken. Net als 3 jaar geleden in de groepsfase zit het heel dicht bij elkaar tussen de beide clubs.
 

Reinoud

Well-known member
Dus de organisatie stond niet goed, of was Benfica daar beter in?
Eerder de organisatie, komt m.im doordat er nog veel spelers vooruit gaan op het moment dat de bal alweer verspeelt werd. En waar ze in de eerste helft de bal met hoge druk weer snel terug konden veroveren heb ik ze dat daarna niet meer niet zien doen.

Ajax niet al te best en dan met 2-2 in uitwedstrijd als supporter niet tevreden zijn. Geeft ook wel aan dat Ajax de lat hoog heeft neergelegd voor zichzelf.
 

gevegt

Well-known member
Eerder de organisatie, komt m.im doordat er nog veel spelers vooruit gaan op het moment dat de bal alweer verspeelt werd. En waar ze in de eerste helft de bal met hoge druk weer snel terug konden veroveren heb ik ze dat daarna niet meer niet zien doen.

Ajax niet al te best en dan met 2-2 in uitwedstrijd als supporter niet tevreden zijn. Geeft ook wel aan dat Ajax de lat hoog heeft neergelegd voor zichzelf.
Ik ben het wel met je eens.
Wat ik mij dan altijd afvraag, wat er in de tweede helft gebeurde met al die verdedigers die de aanval zochten, was dat de hand van de trainer of de overschatting / onervarenheid van de spelers?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je post mij net iets te veel van die positieve teksten. Het doet mij denken aan JMD.
Oh geen zorgen hoor. Ik zit in een groepschat met @Reinoud. Daar kan ik me zonder problemen uiten over hoe ik echt over Ajax en Ajacieden denk en een Ajacied uitschelden en waar nodig uitlachen, zonder dat ik het risico loop op een ban.
 

gevegt

Well-known member
Oh geen zorgen hoor. Ik zit in een groepschat met @Reinoud. Daar kan ik me zonder problemen uiten over hoe ik echt over Ajax en Ajacieden denk en een Ajacied uitschelden en waar nodig uitlachen, zonder dat ik het risico loop op een ban.
Lekker makkelijk met twee watjes.
 

U.G.

Well-known member
Leuk wedstrijdje wel. Verisimmo kreeg dan toch gelijk, het werd gewoon een 50/50 battle. En wat werd ie uitgelachen. Wel leuk om Rafa te zien opbloeien sinds het vertrek van Jesus.

Tadic, Benfica is geen 15 thuiswedstrijden ongeslagen. Het verloor 2 weken terug nog van Gil Vicente. Ik weet niet of ik de return ga terugkijken maar kan ook leuk worden.
 

gevegt

Well-known member
Leuk wedstrijdje wel. Verisimmo kreeg dan toch gelijk, het werd gewoon een 50/50 battle. En wat werd ie uitgelachen. Wel leuk om Rafa te zien opbloeien sinds het vertrek van Jesus.

Tadic, Benfica is geen 15 thuiswedstrijden ongeslagen. Het verloor 2 weken terug nog van Gil Vicente. Ik weet niet of ik de return ga terugkijken maar kan ook leuk worden.
Als je van matennaaien houdt, moet je echt gaan kijken.
 
Bovenaan