Ajax CL seizoen 2021-22

Batigoal

Well-known member
Echt uitstekend dit. Zonder al te veel inspanning 4-2 gewonnen. 18 uit 18 in de groepsfase, wat een prestatie!
 

U.G.

Well-known member
Gefeliciteerd Ajacieden.

Heb eerlijk gezegd niet echt veel gezien, ik snap ook nooit waarom men kiest voor een compleet b-elftal in zo’n geval ( Alleen Reis is een echte basisspeler ). Gewoon de spelers die op scherp staan eruit halen, 1 of 2 anderen een helft rust gunnen en gewoon voetballen. Hier heb je weinig aan.
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
Het aanstaande treffen met Benfica roept het fascinerende en weergaloze drieluik uit 'the late sixties' in herinnering. Het beeld, dat Torres in het Olympisch Stadion een reusachtige sneeuwklomp torste als ware hij Atlas, beklijft. Ik was erbij...



 

Abubakari

Well-known member
Zelfs gevegt juicht straks voor Ajax, de tweede rechtstreekse CL plek komt dichter en dichterbij.
Dus allemaal…


Een juichtoon da'vre langs de velden
Voor ons dierbaar Rood en Wit
De ploeg der dapp're Meersche helden
Onze vreugd en trots bezit
Alom gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstelstad
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat?

[Chorus]
Hup, Ajax, hup, rood-witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren
Rood en wit wordt kampioen
Hup, Ajax, hup, rood-witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Een roep die geldt, dat is je ware
Rood en Wit wordt kampioen
 

Batigoal

Well-known member
Blind verbetert straks het record van Litmanen over van meeste CL-wedstrijden voor Ajax. Doet hij toch netjes.
 

Reinoud

Well-known member
Voor mijn gevoel is Ajax stuk sterker dan de verhouding die het scorebord nu aangeeft. In de omschakeling toch wel grote kansen laten liggen of bij die laatste bal verzuimd om er een grote kans van te maken. Benfica opportunistisch, maar blijft toch oppassen want komen er toch ver mee doorheen.
 
Bovenaan