Ajax CL seizoen 2021-22

Abubakari

Well-known member
We trappen af in Lisboa, zonder Klaassen. Moet Haller de 0-1 maar maken. Ook Sporting mist twee sterkhouders.
Zeer benieuwd naar wat Ajax ervan bakt vanavond, ik heb ze bij vlagen fantastisch zien spelen maar bij vlagen ook zeer matig.

Uit doet Ajax het in de CL vaak goed, dus mijn verwachtingen zijn ondanks de sterke tegenstand hooggespannen. Beginnen met een uitzege zou wel eens fijn zijn, pak je de punten die je de vorige twee seizoenen tekort kwam. Voorgevoel zegt echter dat het vast een gelijkspelletje wordt.
We zullen zien. Ook wel benieuwd wat UG ervan verwacht.
 

gevegt

Well-known member
Als volger en tevens erkend fan van de sympathieke club Sporting, voorspel ik een thuisoverwinning. Vooral omdat de ploeg na twee gelijke spelen op scherp staat!
Hup Sporting!
 

Batigoal

Well-known member
Het zal wel een lekker frustrerende avond worden. Hopelijk laat Ajax zich niet meeslepen door eventueel theaterspel van de tegenstander.
 

Bernardo

Well-known member
Blijft belachelijk dat Ajax geen nieuwe keeper heeft gehaald. Sta je dan met Pasveer in de CL...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja dat is wel heel armoedig. Had vorig jaar een goed seizoen, maar de laatste wedstrijden flaterde hij aardig. Onbegrijpelijk dat Ajax niet heeft geïnvesteerd in een uitstekende keeper van rond de 25 jaar ipv een paar extra buitenspelers te halen.
 

Bernardo

Well-known member
Kan je eigenlijk nog beter Gorter gewoon de kans geven in het eerste. Al las ik dat die ook geblesseerd is/was(?)
 

Abubakari

Well-known member
Gorter zit wel op de bank. Wie weet keert Onana straks weer terug, maar ik had ook ipv Pasveer een jongere eerste keeper gehaald. Stekelenburg tweede keeper, Gorter voor de toekomst.

Tagliafico op de bank, die heeft nog weinig gespeeld dit seizoen door een schorsing, gebrek aan ritme en net terug van verre reizen en nu dus gepasseerd. Wel jammer, ik vind hem als back beter dan Blind. Die zit sowieso niet in zijn beste fase.
 
Bovenaan