Ja, onze "ontbrekende schakel op het middenveld" van 6 miljoen zetten we op de bank. Zo erg hadden we hem nodig.Gudelj bankie?
Ja, onze "ontbrekende schakel op het middenveld" van 6 miljoen zetten we op de bank. Zo erg hadden we hem nodig.
De broodnodige ervaring van Heitinga zit trouwens ook gewoon op de bank.
De nieuwe Cruijff mag bij Jong Ajax gaan rijpen of blijft hij bij de A1?
De broodnodige ervaring van Heitinga zit trouwens ook gewoon op de bank.
En toch.Schuurman is nog niet met Moulijn vergeleken. Is zelfs nooit een enorm talent geweest. In zijn lichting heeft hij tot de B1 veelal in de schaduw gestaan van andere middenvelders in zijn lichting. Verder zeik ik al sinds vorige zomer dat het nergens op slaat dat Van Geel juist in de middenlinie investeert waar je de meeste talenten hebt rondlopen.
Waar gaat hij heen dan?Morgenochtend een bod doen op Padt, want Cillessen vertrekt nu zeker natuurlijk.
Tete en Van Rhijn moeten samen RB wel kunnen invullen verwacht ik inderdaad.Ik zou nu een hele stabiele 4-5-1 gaan spelen
-----------------Milik--------------------
Sinkgraven----Klaassen---------Sch?ne
---------Gudelj----------Bazoer---------
Dijks--------------------------------Tete/v. Rhijn
----------Heitinga------v.d. Hoorn------
-----------------Cillissen-----------------
El Ghazi als invaller voor als tegenstander moe is en Riedewald / Veltman weer brengen als er een team staat.
Tete en Van Rhijn moeten samen RB wel kunnen invullen verwacht ik inderdaad.
Hij is nog niet opgestapt?
Dit gaat snel eindigen ja. Het lijkt te lang helemaal nergens op en duidelijk is dat hij het niet op de rit gaat krijgen. Hij kan niet zo blijven doormodderen en weer 18 punten uit 10 wedstrijden halen met afbraakvoetbal. Niet vergeten dat het vorig seizoen zelfs toen we al klaar waren niet lukte tegen de degradant FC Dordrecht. Aangezien Frank telkens hetzelfde verhaaltje blijft afsteken, maar niet leert van zijn eigen fouten, zie ik hem dit niet keren en dan komt het einde vanzelf. Normaal gesproken haalt hij de kerst niet.Ga jij er van uit dat De Boer zijn tijdperk snel gaat eindigen? In de eredivisie gaat hij gewoon weer om de titel meedoen door een gebrek aan concurrentie. Verder zal hij vermoedelijk wel de EL poulefase gaan halen en dan zal Ajax waarschijnlijk groepshoofd zijn en relatief makkelijk loten.