Over dat beste elftal. Misschien zou het eigenlijk wel gewoon zo moeten staan.
Tete, Heitinga, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Serero; Schone, El Ghazi, Fischer.
Maar goed wie ben ik.
Ik zou Cillessen sowieso ook opstellen.
Over dat beste elftal. Misschien zou het eigenlijk wel gewoon zo moeten staan.
Tete, Heitinga, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Serero; Schone, El Ghazi, Fischer.
Maar goed wie ben ik.
Ik zou Cillessen sowieso ook opstellen.
Ik Krul.
Cillessen keeper, Tete Heitinga Riedewald en Dijks verdedigen, Klaassen Bazoer en Sch?ne middenveld, El Ghazi Fischer en Younes aanvallenOver dat beste elftal. Misschien zou het eigenlijk wel gewoon zo moeten staan.
Maar goed wie ben ik.
Tja ik weet het ook niet, maar ik kan me niet voorstellen dat Heitinga het slechter doet dan Veltman.Ik weet het niet zo met Heitinga. Ik heb de indruk dat ze niet zo wild zijn van 'm terwijl er toch alle reden is om Veltman ff een tijdje rust te gunnen. Dat geldt ook voor Klaassen trouwens zeg, die is echt mijlenver verwijderd van z'n vorm van vorig jaar. El Ghazi in de spits kun je is proberen maar ik ben bang dat centraal nou net zijn positie niet is .
Ik weet het niet zo met Heitinga. Ik heb de indruk dat ze niet zo wild zijn van 'm terwijl er toch alle reden is om Veltman ff een tijdje rust te gunnen. Dat geldt ook voor Klaassen trouwens zeg, die is echt mijlenver verwijderd van z'n vorm van vorig jaar. El Ghazi in de spits kun je is proberen maar ik ben bang dat centraal nou net zijn positie niet is .
Vitesse sleept er heel knap een gelijkspel uit!