Ajax 2015/2016

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax 2015/2016

Gezien de huidige Vorm van Klaassen lijkt me dat geen slecht plan.

Daaraan heeft De Boer ook niet bijgedragen door hem iedere wedstrijd op een andere positie te laten spelen.

Verder neemt hij het publiek in de maling en het grootste probleem is nog dat hij oprecht is wat betreft zijn opmerkingen dat hij spel goed vindt. De eerste jaren kwam er nog niet dergelijke nonsens uit, maar de laatste paar jaar wordt het steeds gekker.
 

Eresd?g?

Banned
Ik zou Sch?ne graag op 10 willen zien. Klaassen dan linie terug samen met Bazoer. Klaassen heeft 0 creativiteit, dat brengt Sch?ne juist wel. Daarnaast jaagt hij er ook weleens een vrije trap in. Het gaat dan wel ten koste van Gudelj. So be it....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe is Gudelj gescout? Tegen Feyenoord was hij vorig seizoen twee keer onzichtbaar. Ik weet niet hoe hij tegen Ajax en PSV speelde, maar je beoordeelt hem hopelijk op basis van die zes wedstrijden en niet op de wedstrijd tegen Excelsior.
 

Eresd?g?

Banned
Ze wilden niet het risico nemen dat hij naar PSV ging volgens mij. Uiteindelijk ging het ze ook meer om zn broertje toch? ;)
 

Marinos

Well-known member
Ik vind die prutser sowieso niks toevoegen. Hij zou zoveel strijd en duelkracht brengen maar juist daar schiet hij veel en veel te kort in. Laat zich als een jeugdspeler aan de kant zetten in de duels. Pakt domme kaarten in duels.

Maakt daarnaast voetballend ook niet het verschil dus gewoon weer een van de vele AZ miskopen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind die prutser sowieso niks toevoegen. Hij zou zoveel strijd en duelkracht brengen maar juist daar schiet hij veel en veel te kort in. Laat zich als een jeugdspeler aan de kant zetten in de duels. Pakt domme kaarten in duels.

Maakt daarnaast voetballend ook niet het verschil dus gewoon weer een van de vele AZ miskopen.
Je zou zeggen dat ze weleens door hebben dat alles wat je van AZ koopt troep is. Nagenoeg iedere speler die daar vertrekt bakt er niks van bij zijn nieuwe club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Over ex-AZ-ers bij Ajax gesproken. Was Sigthorson nog op tijd voor zijn eigen afscheid?
 

Pascallovic

Well-known member
Over ex-AZ-ers bij Ajax gesproken. Was Sigthorson nog op tijd voor zijn eigen afscheid?
Nee, die heb ik niet gezien in de rust of na afloop op het veld. Heb wel een foto voorbij zien komen van hem en Overmars, dus hij was er uiteindelijk wel.
 

Eresd?g?

Banned
Hij heeft uiteindelijk alleen van de selectie en de staf afscheid genomen. Vlucht was idd te laat. Typerend....
 

Shayman

New member

Belachelijk eigenlijk dat hij met dit kutTEAM niet in de basis staat. Met Sch?ne en Heitinga heb je misschien niet de 11 beste spelers opgesteld maar er is wel een kans dat je het beste elftal opstelt. Veltman, Klaassen en Gudelj zijn prima spelers maar die mag je echt nog niet vragen of ze even Ajax willen dragen.
 

Marinos

Well-known member
Over dat beste elftal. Misschien zou het eigenlijk wel gewoon zo moeten staan.

Tete, Heitinga, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Serero; Schone, El Ghazi, Fischer.

Maar goed wie ben ik.
 
Bovenaan