Ajax 2015/2016

Batigoal

Well-known member
De resultaten in de voorbereiding spreken niet echt tot de verbeelding. Er werd slechts ??n wedstrijd gewonnen en dat was tegen Panathinaikos met 2-0. Verder valt op hoe moeizaam er nog steeds wordt gescoord.

Wat verwachten we van de voorronde Champions League tegen Rapid Wien? Wordt het een deceptie die past in het rijtje van afgelopen jaren of moeten we ons vooral richten op de volgende voorronde tegen de sterkere tegenstander?
 

Eresd?g?

Banned
Ajax moet veel slimmer zijn in de omschakeling. Milik is het beste met veel ruimte voor zich, dus je moet veel sneller schakelen. Het gaat allemaal nog veel te traag. Het ??n-keer-raken-principe lijken de meesten in de selectie overigens niet te beheersen. El-Ghazi moet overigens echt zijn voorzet verbeteren, deed me denken aan Manolev...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Staat nog gewoon op de stand van afgelopen seizoen. Maakt verder ook niet uit. Nummer twee achter ADO of PSV.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik verwacht niks van komend seizoen, wellicht zelfs een vroegtijdig afscheid van Frank. Er moest een cultuuromslag komen en die heb ik nog niet gezien. Het blijft allemaal hetzelfde met amper kansen creeren en hopen dat er per ongeluk een bal in vliegt.

Het moest allemaal anders en vervolgens haal je 1 topaankoop voor 6 miljoen die je vervolgens op de bank gaat zetten. Andere backs en Kishna uit de basis en de rest speelde er al vorig seizoen. Rapid Wien zal nog wel lukken, maar het chronische gebrek aan kwaliteit is er nog steeds.
 

JFK

Well-known member
Ik verwacht juist heel veel van Ajax dit seizoen. Ze hebben goede aankopen gedaan en PSV is verzwakt. Feyenoord doet helemaal niet mee en de rest is stukken minder.
 

Eresd?g?

Banned
Feyenoord gaat nog wel wat aankopen doen. PSV heeft gewoon goede vervangers gehaald en Ajax....heb er niet het volste vertrouwen in maar hoop dat er aantal spelers (Fischer, Klaassen en Sinkgraven ) het team op sleeptouw nemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Geel weet al ruim een half jaar dat hij drie verdedigers moet halen. Nadat hij het geld heeft ge?ncasseerd voor Clasie haalt hij een middenvelder. Verder heeft hij voor de spits positie een speler vastgelegd die tot hij bij Feyenoord speelde nog nooit in de spits speelde en een speler teruggehaald die sinds zijn vertrek bij Feyenoord een eeuwigheid geleden niet meer in de spits heeft gespeeld. Nee, met Feyenoord hoef je echt geen rekening te houden dit seizoen.
 

Batigoal

Well-known member
Feyenoord gaat nog wel wat aankopen doen. PSV heeft gewoon goede vervangers gehaald en Ajax....heb er niet het volste vertrouwen in maar hoop dat er aantal spelers (Fischer, Klaassen en Sinkgraven ) het team op sleeptouw nemen.

De doelgerichtheid van Fischer na zijn terugkomst was inderdaad ??n van de lichtpuntjes en leek op die uit zijn debuutjaar. Hopelijk kan hij die vorm weer oppakken, want dan is hij met afstand onze beste aanvaller en heb ik het vertrouwen dat we in ieder geval ??n doelpuntenmaker voorin hebben rondlopen. Verder is het te hopen dat Milik ook weer zijn goeie vorm pakt, dan zou dat veel ergernis schelen. Maar het blijft allemaal twijfelachtig en afwachten, terwijl dat niet zou hoeven met zo'n begroting.
 

SanMark.

Well-known member
Even snel opgezocht.

ploeg van Frank de Boer begint met een uitduel op woensdag 29 juli. Dinsdag 4 augustus ontvangt de nummer twee van het afgelopen eredivisieseizoen de Oostenrijkse opponent in de Arena.
 

mainsupreme

New member
Dus.....


Fischer - Milik - El Ghazi

Sinkgraven - Klaassen - Bazoer

Dijks - Riedewald - Veltman - Tete

Cillissen



Hoeveel is dat beter dan


Kishna - Sigthorsson - Sch?ne

Blind - Serero - Klaassen

Boilesen - Moisander - Veltman - v.Rhijn

Cillissen

Waar we vorig jaar op dit punt zaten

Ik zou zeggen vooral de bank waar je meer opties hebt.
 
Bovenaan