inhethoekje
Active member
Fake news.
Een echte Philips raakt nooit oververhit. Komt bij dat HSV gewoon gewonnen heeft. Net als PSV.
Morgen is de huldiging op de Coolsingel.
Fake news.
Een echte Philips raakt nooit oververhit. Komt bij dat HSV gewoon gewonnen heeft. Net als PSV.
Juist wel, anders heb die klok geen nut.Die sukkel van een Zoet moet de bal niet naar zich toe trekken.
Morgen is de huldiging op de Coolsingel.
Ik vind het echt jammer dat je er niet bij kunt zijn vanwege je status als loonslaaf. Hopelijk heb je je Video 2000 systeem wel geprogrammeerd zodat je het haarscherp kunt terug kijken als je diep in de nacht huiswaarts gekeerd bent.
In mijn contract staat dat mocht Feyenoord onverhoopt een keer kampioen worden ik zonder opgave van reden een week weg mag blijven.
Welke die van jorgenson?Gewoon een strafschop dus.
Gewoon een strafschop dus.
Kan Excelsior aan de KNVB vragen om de wedstrijd naar de Kuip te verplaatsen,?
Mocht het zover komen dan vrees ik met grote vreze dat dat stadionnetje op de laatste speeldag bedolven wordt onder duizenden supporters.
PSV-ers heb ik er niet veel over horen klagen hier volgens mij, een enkele Ajacied en een Fries (tja)Ik moet echt hard lachen om het commentaar van sommige PSV-ers. Komt erop neer dat het toch wel een beetje competitievervalsing was dat de goal telde, omdat de techniek niet in alle stadions gebruikt wordt. Dus met andere woorden, deze geldige goal had niet mogen tellen, omdat er in andere stadions geen doellijn technologie is.mg:
De wereld op z'n kop.
PSV-ers heb ik er niet veel over horen klagen hier volgens mij, een enkele Ajacied en een Fries (tja)