Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

  • Winst Feyenoord

    Stemmen: 14 63,6%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 2 9,1%
  • Makkie, 0-1!

    Stemmen: 6 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    22

erka

Well-known member
Het is overigens al lang zo dat niet alle omstandigheden gelijk zijn. Bijvoorbeeld kunstgras vs echt gras. Tijdstip van spelen. Goed of slecht weer: dak open of dicht.

Persoonlijk vind ik het feit dat een club een week later voordeel heeft van een schorsing uitgedeeld aan de tegenstander een wedstrijd eerder pas competitievervalsing.
 

SanMark.

Well-known member
Prima dat je dan een proef doet maar doe dat dan in de bekerwedstrijden.

Competitie is het voor iedereen of voor niemand.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eens met SanMark. Dit moet je overal toepassen of nergens. Dit neigt naar competitie vervalsing.

Gelukkig maar dat het verschil tussen de twee ploegen die ervan gebruik hebben mogen maken en de rest van de competitie groot genoeg is. Al staat PSV natuurlijk niet op onoverbrugbare afstand met Ajax.
 

erka

Well-known member
Prima dat je dan een proef doet maar doe dat dan in de bekerwedstrijden.

Competitie is het voor iedereen of voor niemand.

Nu klopt je redenering al helemaal niet meer want dat zou ook in de beker dus ook oneerlijke competitie zijn. Net zo erg toch?
 

Eresd?g?

Banned
Competitievervalsing omdat een geldige goal wordt toegekend. Echt...
Zonder deze technologie was het gewoon 1 - 1 gebleven. In hoeveel wedstrijden zouden de uitslagen anders geweest zijn als in elk stadion deze technologie zou zijn? Best wel wat verwacht ik. Dus doe t of overal of nergens.
 

erka

Well-known member
Persoonlijk ben ik blij dat deze belangrijke wedstrijd eerlijk beslist is. Maar kan aan mij liggen hoor.
 

Eresd?g?

Banned
Daarnaast twijfel ik over de betrouwbaarheid van het systeem. Ik begreep dat er bepaalde foutmarge is. Zo'n systeem moet natuurlijk wel 100% zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Nu klopt je redenering al helemaal niet meer want dat zou ook in de beker dus ook oneerlijke competitie zijn. Net zo erg toch?

Nee want daar werk je niet met punten dus die andere teams hebben geen 'last ' van beslissingen op andere velden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zonder deze technologie was het gewoon 1 - 1 gebleven. In hoeveel wedstrijden zouden de uitslagen anders geweest zijn als in elk stadion deze technologie zou zijn? Best wel wat verwacht ik. Dus doe t of overal of nergens.

Ik heb echt geen idee. Nogmaals, natuurlijk moeten ze dit in andere stadions ook inzetten. Maar het gaat nu over de situatie van vandaag. De bal was over de lijn. Nijhuis krijgt een signaaltje en kent de goal toe. Dus nogmaals, waarom is dat competitievervalsing? Sterker nog, ik vind dat jij pleit voor competitievervalsing. Want je probeert je punt kracht bij te zetten door te stellen dat het anders 1-1 was gebleven. Dus zonder de technologie had Feyenoord maar 1 goal toegekend gekregen en 2 punten verloren, terwijl ze twee geldige goals gemaakt hebben.
 

erka

Well-known member
Daarnaast twijfel ik over de betrouwbaarheid van het systeem. Ik begreep dat er bepaalde foutmarge is. Zo'n systeem moet natuurlijk wel 100% zijn.

Die foutmarge is in elk geval vele vele vele vele vele vele vele vele malen kleiner dat het menselijk oog van de scheids.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Daarnaast twijfel ik over de betrouwbaarheid van het systeem. Ik begreep dat er bepaalde foutmarge is. Zo'n systeem moet natuurlijk wel 100% zijn.

De foutmarge is al meegenomen in de beoordeling. Hij was dus over de lijn, plus de meegerekende millimeters foutmarge.
 

erka

Well-known member
Nee want daar werk je niet met punten dus die andere teams hebben geen 'last ' van beslissingen op andere velden.

Dus mag je in de ene bekerwedstrijd ook rustig zonder grensrechters spelen wat jou betreft en in de andere met?
 

SanMark.

Well-known member
De druiven zijn zuurder voor de Ajacieden dan voor de PSV-ers geloof ik

Je kan er al mijn posten op na lezen maar ik zal nooit de arbitage op de schuld geven van een nederlaag van Ajax o.i.d.

Dan moet je er maar meer maken op een andere manier. En als grote club heb je de scheids altijd vaker mee dan tegen dus dan moet je niet zeuren als het wel eens tegen zit.
 

Eresd?g?

Banned
Ik heb echt geen idee. Nogmaals, natuurlijk moeten ze dit in andere stadions ook inzetten. Maar het gaat nu over de situatie van vandaag. De bal was over de lijn. Nijhuis krijgt een signaaltje en kent de goal toe. Dus nogmaals, waarom is dat competitievervalsing? Sterker nog, ik vind dat jij pleit voor competitievervalsing. Want je probeert je punt kracht bij te zetten door te stellen dat het anders 1-1 was gebleven. Dus zonder de technologie had Feyenoord maar 1 goal toegekend gekregen en 2 punten verloren, terwijl ze twee geldige goals gemaakt hebben.
Het gaat mij erom dat in elk ander stadion dit geen goal geweest zou zijn. Alleen omdat in de Kuip dit systeem bestaat krijgt Feyenoord een goal cadeau. Vind ik heel vreemd. PSV zou op zich naar de Fifa kunnen stappen. Maken nog een kans ook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het gaat mij erom dat in elk ander stadion dit geen goal geweest zou zijn. Alleen omdat in de Kuip dit systeem bestaat krijgt Feyenoord een goal cadeau. Vind ik heel vreemd. PSV zou op zich naar de Fifa kunnen stappen. Maken nog een kans ook.

Feyenoord kreeg geen goal cadeau. Als hij niet was toegekend, was Feyenoord van een goal bestolen. Dat is het punt.
 
Bovenaan