Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

  • Winst Feyenoord

    Stemmen: 14 63,6%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 2 9,1%
  • Makkie, 0-1!

    Stemmen: 6 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    22

SanMark.

Well-known member
Dus mag je in de ene bekerwedstrijd ook rustig zonder grensrechters spelen wat jou betreft en in de andere met?

Dat zou geen invloed hebben op het competitie verloop van de andere clubs. Dus als het toegestaan zou zijn door de KNVB/UEFA/FIFA is dat geen enkel probleem.
 

erka

Well-known member
Het gaat mij erom dat in elk ander stadion dit geen goal geweest zou zijn. Alleen omdat in de Kuip dit systeem bestaat krijgt Feyenoord een goal cadeau. Vind ik heel vreemd. PSV zou op zich naar de Fifa kunnen stappen. Maken nog een kans ook.

Zucht...Feyenoord krijgt geen goal cadeau. Feyenoord heeft een geldig doelpunt gemaakt. In andere wedstrijden heb je ook twijfelgevallen van scheidsrechters. Die soms een penalty cadeau geven, of een bal over de doellijn zien die GEEN goal is. Ook goal cadeau of juist niet.
 

Ivanhoe

Active member
Het gaat mij erom dat in elk ander stadion dit geen goal geweest zou zijn. Alleen omdat in de Kuip dit systeem bestaat krijgt Feyenoord een goal cadeau. Vind ik heel vreemd. PSV zou op zich naar de Fifa kunnen stappen. Maken nog een kans ook.
Wat heeft de FIFA voor zeggenschap over de Nederlandse competitie?!
 

Eresd?g?

Banned
Feyenoord kreeg geen goal cadeau. Als hij niet was toegekend, was Feyenoord van een goal bestolen. Dat is het punt.
We worden t niet eens vanavond. Ik gun jullie dat kampioenschap maar het wordt jullie zo wel beetje in de schoot geworpen. Maar goed...zijn jullie ook weer 15 jaar tevreden ;)
 

erka

Well-known member
Dat zou geen invloed hebben op het competitie verloop van de andere clubs. Dus als het toegestaan zou zijn door de KNVB/UEFA/FIFA is dat geen enkel probleem.

Ok dan wil graag de volgende keer elke bekerwedstrijd van FC Groningen zonder grensrechters, met een tennisbal en met 27 veldspelers. Want het heeft toch geen gevolgen voor andere clubs.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We worden t niet eens vanavond. Ik gun jullie dat kampioenschap maar het wordt jullie zo wel beetje in de schoot geworpen. Maar goed...zijn jullie ook weer 15 jaar tevreden ;)

Thanks. Voorlopig hebben we 9 keer op rij gewonnen en zijn we nog niet van Ajax af. Dus ook over het in de schoot geworpen krijgen zijn we het niet eens. ;)
 

Jozsef

New member
Afgelopen. 2-1.

Gefeliciteerd Jozsef, Max, JFK, Miramar, hoekje, Jamel en alle andere Feyenoorders die ik hier vergeten ben. Het was verdiend!

Feyenoord blijft me verbazen. Die eerste 20 minuten, wauw! Dit is een goed stel hoor.

Op Zoet na speelt iedereen bij PSV zo'n 10% minder dan vorig seizoen en toen ging het vaak al moeizaam. Dan is het logisch dat Feyenoord, die wel een stuk beter speelt dan vorig seizoen, wint.

Nu onze plicht doen en in de Arena winnen en Feyenoord kampioen maken.

Sportief. :duim:
 
Bovenaan