Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

  • Winst Feyenoord

    Stemmen: 14 63,6%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 2 9,1%
  • Makkie, 0-1!

    Stemmen: 6 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    22

erka

Well-known member
Wat is je punt ?

Dat ik het volstrekt niet met je eens ben. Maar goed, prima.

Ik ben van mening dat je ergens moet beginnen en dat het voordeel van een juiste beslissing altijd opweegt tegen het "nadeel" van oneerlijke competitie, dat met andere bezwaren die ik zojuist noemde (bv. kunstgras en doorwerken van schorsingen) veel bepalender is dan het eerlijk laten verlopen van enkele cruciale wedstrijden, terwijl in andere wedstrijden de waarneming door de scheids blijft gebeuren.
 

Eresd?g?

Banned
Ik zal nog ??n keer duidelijk uitleggen wat mijn punt is. Dit systeem moet je of overal of nergens invoeren. Nu heeft alleen Feyenoord voordeel van dit systeem en dat is in mijn ogen niet eerlijk dus is t competitievervalsing. Echter is t feit dat sommige clubs kunstgras hebben en daar voordeel van hebben ook niet helemaal eerlijk. Dus volgend seizoen in elk stadion een lekkere grasmat en overal doellijntechnologie. Dan zullen jullie mij niet meer horen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De grote clubs hebben waarschijnlijk ook profijt dat ze zelden met prutsers als Ed Janssen te maken krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zal nog ??n keer duidelijk uitleggen wat mijn punt is. Dit systeem moet je of overal of nergens invoeren. Nu heeft alleen Feyenoord voordeel van dit systeem en dat is in mijn ogen niet eerlijk dus is t competitievervalsing. Echter is t feit dat sommige clubs kunstgras hebben en daar voordeel van hebben ook niet helemaal eerlijk. Dus volgend seizoen in elk stadion een lekkere grasmat en overal doellijntechnologie. Dan zullen jullie mij niet meer horen.

Feyenoord EN Ajax. Ajax heeft in de eerste seizoenhelft 'geprofiteerd'. De overige zestien clubs hebben in jouw beleving reden tot klagen, maar die staan op minimaal elf respectievelijk zes punten van Feyenoord en Ajax.
 

Ivanhoe

Active member
Hoezo heeft alleen Feyenoord voordeel? Denk je nou echt dat de thuisclub een veel grotere kans heeft op een twijfelachtige bal op de doellijn dan de uitspelende club?
 

erka

Well-known member
De grote clubs hebben waarschijnlijk ook profijt dat ze zelden met prutsers als Ed Janssen te maken krijgen.

Precies: het aanstellen van goede scheidsrechters bij topwedstrijden is dus ook oneerlijk!!! Voortaan puur random scheidsen aanstellen svp.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoezo heeft alleen Feyenoord voordeel? Denk je nou echt dat de thuisclub een veel grotere kans heeft op een twijfelachtige bal op de doellijn dan de uitspelende club?

Zullen we teruggaan naar de vuurdoop van dit systeem? De goal van Immers die werd afgekeurd?
 

erka

Well-known member
Hoezo heeft alleen Feyenoord voordeel? Denk je nou echt dat de thuisclub een veel grotere kans heeft op een twijfelachtige bal op de doellijn dan de uitspelende club?

Plus dat Feyenoord dus ook vaker nadeel ervan zou hebben. Zie post JMD daarover. Het kan natuurlijk net zo goed gebeuren dat een goal door een scheids toegekend zou worden, terwijl met doellijntechnologie dit nu geen goal is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies: het aanstellen van goede scheidsrechters bij topwedstrijden is dus ook oneerlijk!!! Voortaan puur random scheidsen aanstellen svp.

Hell no. Ik heb Ed Janssen bij Excelsior - Willem II gezien. Man man man wat een matige scheidsrechter.
 

Jozsef

New member
We worden t niet eens vanavond. Ik gun jullie dat kampioenschap maar het wordt jullie zo wel beetje in de schoot geworpen. Maar goed...zijn jullie ook weer 15 jaar tevreden ;)

Vanaf dag 1 (!!!) koploper, meeste goals voor, idem tegen, pas 1 wedstrijd verloren, thuis onverslaanbaar etc etc. Kampioen van de armoede? Als jij daar blij van wordt, prima.
En ja, mocht het zover komen zal je verbaasd zijn van de euforie in Rotterdam. Omdat we niet elk jaar verveeld met 50.000 man op P2 staan. Ik zou het niet eens willen, dat past ook niet bij ons.
Eens in de zoveel jaar. 200.000 man, zomaar. Al is 18 jaar geleden natuurlijk veel te lang maar kijk ook eens waar we vandaan komen. Hadden jullie uberhaupt verwacht dat Feyenoord zou meedoen dit seizoen?

I rest my case.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Hoezo heeft alleen Feyenoord voordeel? Denk je nou echt dat de thuisclub een veel grotere kans heeft op een twijfelachtige bal op de doellijn dan de uitspelende club?

Aanvallende clubs heb ik het over.

Ajax had er vorig jaar voordeel van. Ook oneerlijk.
 

Ivanhoe

Active member
Hoeveel van dit soort momenten heb je in een seizoen? Ik ben er vrij zeker van dat het verschil tussen uit- en thuisspelende clubs verwaarloosbaar klein is. Ajax speelde uit tegen legia volgens mij.
 

erka

Well-known member
Hell no. Ik heb Ed Janssen bij Excelsior - Willem II gezien. Man man man wat een matige scheidsrechter.

Dan moet Nijhuis maar in zijn eentje alle 306 wedstrijden gaan fluiten. Kan makkelijk, er zitten 365 dagen in een jaar.

Alleen dan is er sprake van een eerlijke competitie. Iedereen dezelfde scheids.
 

SanMark.

Well-known member
Dat ik het volstrekt niet met je eens ben. Maar goed, prima.

Ik ben van mening dat je ergens moet beginnen en dat het voordeel van een juiste beslissing altijd opweegt tegen het "nadeel" van oneerlijke competitie, dat met andere bezwaren die ik zojuist noemde (bv. kunstgras en doorwerken van schorsingen) veel bepalender is dan het eerlijk laten verlopen van enkele cruciale wedstrijden, terwijl in andere wedstrijden de waarneming door de scheids blijft gebeuren.

Ja je moet ergens beginnen en daar is de beker een uitstekende mogelijkheid voor.

Kun je het jaar erop het in alle stadions invoeren.
 

Ivanhoe

Active member
Plus dat Feyenoord dus ook vaker nadeel ervan zou hebben. Zie post JMD daarover. Het kan natuurlijk net zo goed gebeuren dat een goal door een scheids toegekend zou worden, terwijl met doellijntechnologie dit nu geen goal is.
Precies, Feyenoord heeft geen kans meer dat een onterecht doelpunt wordt goedgekeurd. Je reinste competitievervalsing!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan moet Nijhuis maar in zijn eentje alle 306 wedstrijden gaan fluiten. Kan makkelijk, er zitten 365 dagen in een jaar.

Alleen dan is er sprake van een eerlijke competitie. Iedereen dezelfde scheids.

Dat is ook niet eerlijk. Nijhuis heeft een hekel aan Roda JC. Maar dat hebben alle scheidsrechters...
 

Eresd?g?

Banned
Vanaf dag 1 (!!!) koploper, meeste goals voor, idem tegen, pas 1 wedstrijd verloren, thuis onverslaanbaar etc etc. Kampioen van de armoede? Als jij daar blij van wordt, prima.
En ja, mocht het zover komen zal je verbaasd zijn van de euforie in Rotterdam. Omdat we niet elk jaar verveeld met 20.000 man op P2 staan. Ik zou het niet eens willen, dat past ook niet bij ons.
Wie heeft t over kampioen van de armoede? Het zit Feyenoord gewoon erg vaak mee dit seizoen. Mag hopen dat je het daarmee eens ben...
 
Bovenaan