Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

  • Winst Feyenoord

    Stemmen: 14 63,6%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 2 9,1%
  • Makkie, 0-1!

    Stemmen: 6 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    22

JMD

Well-known member
De eierschalen zijn al niet aan te slepen in Eindhoven maar ik zou toch nog snel een transportje richting Amsterdam regelen.
Ik neem aan dat je het niet hebt over de PSVers hier...


@erka: je geeft aan dat het oneerlijk is dat een ploeg voordeel kan hebben van een opgelopen schorsing in een andere wedstrijd. Hoe wil je dat dan veranderen? En bij 5x geel is die schorsing ook niet opgelopen tegen 1 ploeg.
 

erka

Well-known member
@erka: je geeft aan dat het oneerlijk is dat een ploeg voordeel kan hebben van een opgelopen schorsing in een andere wedstrijd. Hoe wil je dat dan veranderen? En bij 5x geel is die schorsing ook niet opgelopen tegen 1 ploeg.

Is dit een "hoe dan" :D ?
Ik weet niet hoe je dat kan oplossen, ook niet heel urgent maar ik wilde maar aangeven dat er veel meer factoren zijn die ervoor zorgen dat niet iedereen tijdens het seizoen dezelfde omstandigheden treft. Het eerst graag bij alle wedstrijden in de Eredivisie doellijntechnologie. Want daar ben ik het natuurlijk wel mee eens. En een videoreferee graag.
 

erka

Well-known member
Gevegt is nog aan het bijkomen van HSV, de dag erna doet ie altijd een beetje raar.
 

Reinoud

Well-known member
Wat een doelpunt zeg. Doellijn technologie helemaal prima. Wel opmerkelijk dat dit in de eerste helft van het seizoen waarschijnlijk niet als doelpunt had geteld. Doet niets af van het feit dat het een terechte beslissing is.

Gefeliciteerd Feyenoorders. Blijft spannend, maar begin er nu toch wel ernstig rekening mee te houden. Al denk dat eventueel puntverlies ook buiten de Kuip gaat plaatsvinden. Dan kan het best tegen een kleintje gebeuren.
 

inhethoekje

Active member
Het gaat mij erom dat in elk ander stadion dit geen goal geweest zou zijn. Alleen omdat in de Kuip dit systeem bestaat krijgt Feyenoord een goal cadeau. Vind ik heel vreemd. PSV zou op zich naar de Fifa kunnen stappen. Maken nog een kans ook.
Neen, de UEFA heeft de KNVB dit seizoen toestemming gegeven gebruik te maken van dat ding,alle clubs gingen ermee akkoord en nu opeens naar de UEFA stappen omdat een van de clubs denkt hierdoor te hebben verloren.


De optie van Vermeulen om dat ding voor 40.000 euro terug te hangen in de Arena voor Ajax-Feyenoord is niet vreemd, lijkt mij een goed idee.

Zou wel lullig zijn voor SanMark, maakt Ajax een goal die niet over de lijn is en dus niet doorgaat maar zonder dat ding was goedgekeurd en maakt Feyenoord een goal die wel wordt goedgekeurd maar ook zou zijn afgekeurd zonder dat ding.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij ook wel een goed idee. Alleen als het voor een wedstrijd is, dan moet je natuurlijk twee keer verhuizen. Dan betaal je twee keer die 40.000 euro.
 

inhethoekje

Active member
Wij mogen nog op kunstgras spelen tegen PEC,hoor je niemand over dat dat weleens nadelig kan zijn,wat het gewoon is als je er niet wekelijks speelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wij mogen nog op kunstgras spelen tegen PEC,hoor je niemand over dat dat weleens nadelig kan zijn,wat het gewoon is als je er niet wekelijks speelt.

Zou eerlijker zijn om die wedstrijd in De Kuip te spelen. Heb je gelijk de doellijntechnolgie tot je beschikking.
 

SanMark.

Well-known member
Neen, de UEFA heeft de KNVB dit seizoen toestemming gegeven gebruik te maken van dat ding,alle clubs gingen ermee akkoord en nu opeens naar de UEFA stappen omdat een van de clubs denkt hierdoor te hebben verloren.


De optie van Vermeulen om dat ding voor 40.000 euro terug te hangen in de Arena voor Ajax-Feyenoord is niet vreemd, lijkt mij een goed idee.

Zou wel lullig zijn voor SanMark, maakt Ajax een goal die niet over de lijn is en dus niet doorgaat maar zonder dat ding was goedgekeurd en maakt Feyenoord een goal die wel wordt goedgekeurd maar ook zou zijn afgekeurd zonder dat ding.

Jij kunt van mij geen post vinden over eventuele benadeling van Ajax of dat Feyenoord ergens bevoordeelt word door een nipt buitenspel doelpunt. In bijna al mijn posten neem ik het op voor de grens en scheidsrechters. Over de 'goal' van Klaassen in Warschau heb jij mij niet gehoord. En zo kun jij mij nergens oppakken wat dat betreft.

Scheidsrechters zijn onderdeel van het spel en de meeste scheids/grensrechters maken minder fouten dan de spelers in het veld. En zeker als supporter van een top 3 club moet je gewoon nooit zeuren over de scheids , op lange termijn heb je die vent altijd vaker mee dan tegen.

En als je echt beter bent kun je ook onder die tegenslagen uit voetballen.

Optie van Vermeulen is natuurlijk super slecht . ( in mijn ogen dan) want je kan tussentijds de spelregels niet veranderen. De afspraak is ( lees ik in dit topic ik had die wijsheid niet in pacht) dat in de eerste seizoenshelft het bij Ajax hing en de in de tweede helft bij Feyenoord.

Want dan kun je het een week later wel weer ergens anders op gaan hangen waar het belangrijk is.
 

SanMark.

Well-known member
Wij mogen nog op kunstgras spelen tegen PEC,hoor je niemand over dat dat weleens nadelig kan zijn,wat het gewoon is als je er niet wekelijks speelt.

Maar alle clubs voetballen daar wel.

Het zou wat anders zijn als ze van kunstgras naar gewoon gras of van gewoon gras naar kunstgras zouden gaan tijdens het seizoen.
 

inhethoekje

Active member
Goal moet wel tellen maar je hebt hier als club die het meest aanvalt dus oneerlijk voordeel van. Idem met Ajax in de eerste seizoenshelft.

Ik doelde op deze post.


Als een team 90 minuten aanvalt, 3 goals ziet afgekeurd door dat ding omdat de bal niet over de lijn was en de tegenstander maakt met 1 uitval de 0-1 met de doellijn technologie dan heb je ook gewoon pech gehad.
 

Abubakari

Well-known member
Zoet doet het zelf... Pfff....

Illustratief voor het seizoen van Feyenoord, die hebben het geluk van de kampioen dit seizoen en dan win je door zo'n maffe meevaller vlak voor tijd weer. Terecht en zeker niet dat ik een evt titel van Feyenoord lucky wil noemen. Wat Jozsef ook al zegt, van dag 1 af eerste, meeste goals voor, minste tegen, zeer constant, gewoon een terechte kampioen mochten ze het redden. En daar ga ik wel van uit. Ik denk dat Feyenoord in de Arena ook wel een punt (en behoud van de 5 punten marge) pakt.

En Ajax maar winnen (en terugdenken aan de 5 punten thuis tegen Roda en Willem II begin dit seizoen). :hsv:
Nou ja, beter een half ei dan een lege dop. Al zijn die voorrondes CL nou ook niet bepaald een succes voor Ajax, mochten we het halve ei binnenslepen ten koste van PSV en daar ga ik wel van uit.

We willen best wel een jaartje overslaan om Feyenoord weer eens kampioen te laten worden. Zal je zien dat Ajax alsnog de titel pakt :devil:

Oh ja ... Gefeliciteerd Feyenoorders.
Arrogante PSV'ers ook altijd. Als Feyenoord dit seizoen kampioen wordt is PSV de laatste 9 seizoenen twee keer kampioen geweest. "een keertje overslaan". Bah, die Brabantse arrogantie, ik heb er niks mee.

De druiven zijn zuurder voor de Ajacieden dan voor de PSV-ers geloof ik
Ik mag toch hopen dat we niet over ??n kam gescheerd gaan worden met SanMark en eresdeg?...:cab:

Nu onze plicht doen en in de Arena winnen en Feyenoord kampioen maken.
Lekker scherp, Ajax-PSV is al geweest.
 

SanMark.

Well-known member
Ik doelde op deze post.


Als een team 90 minuten aanvalt, 3 goals ziet afgekeurd door dat ding omdat de bal niet over de lijn was en de tegenstander maakt met 1 uitval de 0-1 met de doellijn technologie dan heb je ook gewoon pech gehad.

Met club bedoel ik het juist in het algemeen. En niet puur deze wedstrijd.
 

De Wolf

Well-known member
De reacties hier vallen op een paar personen na wel mee. Een Abu en JMD pakken het sportief op.
Op de .netwerk fora moet je geen oordeel vellen. Dat is gewoon een grote uitlaatklep.
 
Bovenaan