Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

  • Winst Feyenoord

    Stemmen: 14 63,6%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 2 9,1%
  • Makkie, 0-1!

    Stemmen: 6 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    22

gevegt

Well-known member
Morgen is de huldiging op de Coolsingel.

Ik vind het echt jammer dat je er niet bij kunt zijn vanwege je status als loonslaaf. Hopelijk heb je je Video 2000 systeem wel geprogrammeerd zodat je het haarscherp kunt terug kijken als je diep in de nacht huiswaarts gekeerd bent.
 

Mario

Well-known member
We willen best wel een jaartje overslaan om Feyenoord weer eens kampioen te laten worden. Zal je zien dat Ajax alsnog de titel pakt :devil:

Oh ja ... Gefeliciteerd Feyenoorders.
 

inhethoekje

Active member
Ik vind het echt jammer dat je er niet bij kunt zijn vanwege je status als loonslaaf. Hopelijk heb je je Video 2000 systeem wel geprogrammeerd zodat je het haarscherp kunt terug kijken als je diep in de nacht huiswaarts gekeerd bent.

In mijn contract staat dat mocht Feyenoord onverhoopt een keer kampioen worden ik zonder opgave van reden een week weg mag blijven.
 

JMD

Well-known member
Kan Excelsior aan de KNVB vragen om de wedstrijd naar de Kuip te verplaatsen,?
Mocht het zover komen dan vrees ik met grote vreze dat dat stadionnetje op de laatste speeldag bedolven wordt onder duizenden supporters.

Nee, dat mag niet. Dan zou de wedstrijd namelijk omgedraaid worden. Wel mag Excelsior in elk ander stadion gaan spelen.
 

De Wolf

Well-known member
Studio sport geeft de goal gewoon aan van der Heyden en stopt net voor het terugtrekken van Zoet. De eerste indruk was ook dat de bal van zoet verder het doel in was.
 

Friesland

Well-known member
Hmm, ik heb dit seizoen wel vaker van dit soort momenten gezien, waarvan ik dacht "die zit", maar in die wedstrijden golden andere regels.
Ik vind dat als je doellijntechnologie gebruikt in een competitie, maar dan moet je wel dezelfde regels hanteren, dus doellijntechnologie bij alle wedstrijden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik moet echt hard lachen om het commentaar van sommige PSV-ers. Komt erop neer dat het toch wel een beetje competitievervalsing was dat de goal telde, omdat de techniek niet in alle stadions gebruikt wordt. Dus met andere woorden, deze geldige goal had niet mogen tellen, omdat er in andere stadions geen doellijn technologie is. :eek:mg:

De wereld op z'n kop.
 

Ivanhoe

Active member
Ik moet echt hard lachen om het commentaar van sommige PSV-ers. Komt erop neer dat het toch wel een beetje competitievervalsing was dat de goal telde, omdat de techniek niet in alle stadions gebruikt wordt. Dus met andere woorden, deze geldige goal had niet mogen tellen, omdat er in andere stadions geen doellijn technologie is. :eek:mg:

De wereld op z'n kop.
PSV-ers heb ik er niet veel over horen klagen hier volgens mij, een enkele Ajacied en een Fries (tja)
 
Bovenaan