Kielse Rat
Well-known member
Het is nog niet echt een doelpuntenfestival.
Dat was zeker een fraaie goal, maar zoals het deze AFCON betaamd was dat maar de enige goal van de wedstrijd. Nigeria heeft trouwens een aardig team. Ik heb flarden van de wedstrijd gezien, maar daarvan krijg je wel het idee dat het wat kan worden tijdens het toernooi.Fraaie goal van Iheanacho, Nigeria komt verdiend op voorsprong.
Je semi-Portugezen deden het nog best aardig, maar hadden gewoon moeten winnen. Penalty gemist en de rebound op de lat was niet zo best. Jammer, want dat had ze best een kans gegeven op de volgende ronde via de 3e plaats in de groep. Nu met wedstrijden tegen Egypte en Nigeria in het verschiet lijkt me dat kansloos.De spelers van Soedan zingen elke dag weer vlak voor iedere training het volkslied uit volle borst 😄👍 Da’s nog eens toewijding. Nou, força Bissau. Ik ga zometeen wel Sportinkje kijken.
https://www.vi.nl/nieuws/ongelooflijk-scheidsrechter-op-afrika-cup-fluit-al-na-85-minuten-afHaha en nu fluit hij na 89 minuten opnieuw af!
En nu opeens een directe rode kaart voor een normale overtreding! De scheidsrechter is het helemaal kwijt lijkt het.