African Cup of Nations 2022

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat was Frank Kramer & Ali B?
1-3 voor BF na 85 minuten.

86' 1-4 Burkina Faso
'als DR Congo dit goed maakt, neem ik iedereen mee naar een pretpark'
86' 2-4
88' 3-4
89' 4-4

Pingels 4-1 voor DR Congo

Frank Kramer heeft zijn belofte gehouden
 

BlauwVinger

Well-known member
Als 4-4 een benchmark zou zijn dan roept tot bij mij beelden op met de opener van 2010, nl Angola vs Mali. Van 4-0 met nog luttele minuten reguliere speeltijd op de klok tot 4-4.
 

Joost

Well-known member
1-3 voor BF na 85 minuten.

86' 1-4 Burkina Faso
'als DR Congo dit goed maakt, neem ik iedereen mee naar een pretpark'
86' 2-4
88' 3-4
89' 4-4

Pingels 4-1 voor DR Congo

Frank Kramer heeft zijn belofte gehouden

Was dat niet tijdens een WK kwalificatie?
 

Makanaky

Well-known member
1-3 voor BF na 85 minuten.

86' 1-4 Burkina Faso
'als DR Congo dit goed maakt, neem ik iedereen mee naar een pretpark'
86' 2-4
88' 3-4
89' 4-4

Pingels 4-1 voor DR Congo

Frank Kramer heeft zijn belofte gehouden
Die belofte van Frank Kramer was bij Australië-Iran, WK-kwalificatie 98 toen Australië kort voor tijd nog op rozen zat.
 

BlauwVinger

Well-known member
De welluidende squad-list van het debuterende Comoros, waarvan ik op de accuratesse niet aangesproken kan worden (wél op tijdzones):

ZArvwms.jpg

KgIfWgC.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Senegal-Zimbabwe is voorlopig nog niet veel aan. Net kwam wel Lyon-aanvaller Kadawere erin, misschien wel de bekenste speler van Zimbabwe.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat sneu voor Zimbabwe, een zeer ongelukkige pingel tegen na 93:58: 1-0 Senegal
 

Batigoal

Well-known member
Oei oei, Zimbabwe was dicht bij een stunt, maar in de laatste minuut van de blessuretijd krijgt Senegal een strafschop wegens hands. Mané scoort de enige en winnende goal voor Senegal.
 

U.G.

Well-known member
De welluidende squad-list van het debuterende Comoros, waarvan ik op de accuratesse niet aangesproken kan worden (wél op tijdzones):

ZArvwms.jpg

Het is echt Frankrijk wat de kok slaat. Het viel wel te verwachten, ik begreep ooit dat er bijna net zoveel Comorianen wonen in Marseille als op de Comoren zelf.
 

U.G.

Well-known member
Dat lijkt mij juist een uitstekende reden om wél te kijken.

Ja ik heb het wat ongelukkig opgeschreven zie ik nu. Ik gaf dat niet aan als reden om niet te kijken, ik wilde gewoon een feitje benoemen. Ik had een afspraakje staan gisteravond dat ik verzet heb, dus ik heb toch gekeken. Ik had de lat heel laag gelegd, de selectie van Kaapverdie heeft ook nog te maken met een Covid-uitbraak....dus extra laag. Ik heb me wel vermaakt met de 2de helft. En 3 boys uit Rotterdam in de basis. Jammer alleen van die negatieve kutcommentator, maar goed.
 
Bovenaan