Konoplyanka was bij Dnipro echt top, hij heeft ze toen bijna in zijn eentje in de finale gekregen.
Batigoal Well-known member 13 apr 2017 #3.781 Konoplyanka was bij Dnipro echt top, hij heeft ze toen bijna in zijn eentje in de finale gekregen.
erka Well-known member 13 apr 2017 #3.783 Waarom doen ze zo langzaam op de bank bij Ajax? Merkwaardig.
JMD Well-known member 13 apr 2017 #3.786 Eef de Kip zei: Zo'n pot dat je halverwege met 3-0 voorstaat en 5 minuten na rust de 4e erin prikt. Ik weet niet of ik dat nog is mee ga maken. Klik om te vergroten... Afgeloepn zaterdag toch?
Eef de Kip zei: Zo'n pot dat je halverwege met 3-0 voorstaat en 5 minuten na rust de 4e erin prikt. Ik weet niet of ik dat nog is mee ga maken. Klik om te vergroten... Afgeloepn zaterdag toch?
gevegt Well-known member 13 apr 2017 #3.789 Janssen zei: Ik vond dit meer penalty dan die in de eerste helft. Klik om te vergroten... Mee eens, terwijl dit er ook geen was.
Janssen zei: Ik vond dit meer penalty dan die in de eerste helft. Klik om te vergroten... Mee eens, terwijl dit er ook geen was.
erka Well-known member 13 apr 2017 #3.790 Janssen zei: Ik vond dit meer penalty dan die in de eerste helft. Klik om te vergroten...
Batigoal Well-known member 13 apr 2017 #3.794 De beste doelman van de Nederlandse velden hield vanavond maar weer eens de nul.
De Groene Scout Well-known member 13 apr 2017 #3.796 Proficiat en bedankt voor de mooie voetbal-avond!!!!:duim:
gevegt Well-known member 13 apr 2017 #3.797 Verdiende overwinning. Dat wordt volgende week dus verlengen.
Mario Well-known member 13 apr 2017 #3.800 Prima wedstrijd voor Ajax, en zowaar uitzicht op een halve finale plek voor een Nederlandse club in Europa.
Prima wedstrijd voor Ajax, en zowaar uitzicht op een halve finale plek voor een Nederlandse club in Europa.