AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
De Ajacieden moeten zich niet te rijk rekenen. Schalke is dit seizoen heel erg wisselvallig.
 
Laatst bewerkt:

Reinoud

Well-known member
Mooie pot, 3-0 had het afgemaakt. Vooraf had je hier voor getekend. Gaat mooie en spannende wedstrijd worden in Gelsenkirchen.
 

Abubakari

Well-known member
Fantastische wedstrijd van Ajax, dit was ouderwets genieten. Niks weggegeven en veel kansen gecree?rd en Schalke de hele wedstrijd afgejaagd. Ik ga ervan uit dat ze er in Duitsland ook wel eentje maken (of meer), ik heb er alle vertrouwen in dat we de halve finale gaan halen. Zou wel echt geweldig zijn. Maar moet zeker kunnen. Schalke is aan de vrij matig seizoen bezig en ik vind Ajax op het moment aardig in vorm. Nu is Schalke vrij wisselvallig en schijnen er ook goeie wedstrijden tussen te zitten, dus het blijft oppassen, maar toch, dit moet je daar uit kunnen spelen.

Schrok trouwens wel toen Klaassen "altijd recht door het midden" de strafschop ging nemen, maar hij deed het nu eens anders. Z? moet dat dus! Tweede zat er ook mooi in, verder wat pech, twee keer lat en Traor? was goed maar helaas weer geen killer/ Volgende keer Sch?ne en wellicht Dolberg er weer bij. Al vond ik van de Beek vandaag ook weer prima spelen. Het hele team was goed, mooie avond!
 

Eresd?g?

Banned
Wat me wel enigszins zorgen baart...welke spelers staan allemaal op scherp in de uitwedstrijd? Volgens mij flink lijstje.... Onana, Tete, Veltman, Sanchez, Klaassen, Neres, vd Beek?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoezo maak je je daar zorgen over? Tete speelt niet als Veltman speelt en vice versa. Klaassen en Van de Beek spelen in principe ook niet beide. Neres was gisteren gewoon wisselspeler. Onana moet als keeper toch in staat zijn om geen geel te pakken. Dan is alleen Sanchez een dingetje, maar daar hebben jullie international De Ligt voor.
 

Susa

New member
Een On-Nederlands goed Ajax gisteravond!!

Het zou geweldig zijn als ze volgende week de klus afmaken in Gelsenkirchen
 

Maasveld

Well-known member
Schalke had echt helemaal niets in te brengen gisteren. Prima pot van Ajax, waarbij Klaassen zijn prijskaartje even een paar miljoen duurder heeft gemaakt. Wederom de grote aanjager.

Overigens ook goed om te zien dat de Ligt zich niets heeft aangetrokken van het hele gebeuren rond Oranje. Die jongen laat zich absoluut niet gek maken.
 

Eresd?g?

Banned
Hoezo maak je je daar zorgen over? Tete speelt niet als Veltman speelt en vice versa. Klaassen en Van de Beek spelen in principe ook niet beide. Neres was gisteren gewoon wisselspeler. Onana moet als keeper toch in staat zijn om geen geel te pakken. Dan is alleen Sanchez een dingetje, maar daar hebben jullie international De Ligt voor.
Omdat je in de halve finales geen speler kan/mag missen. Gele kaart voor Klaassen gisteren trouwens erg flauw....
 

de waan

Well-known member
Wat een mooi resultaat zeg en wat een goede wedstrijd. :duim:

Ik neem aan dat we nu gewoon verder gaan met een Eredivisie met 18 clubs?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan