AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Ah je weet het niet meer. En dan kom je met de 'non argumenten' .
Hoezo weet ik t niet meer? Ik blijf erbij dat ik t een flauwe gele kaart vond. Ik vond pingel ook makkelijk gegeven. Maar jij denkt er anders over. Prima toch....? We kunnen niet hele dag welles/nietes spelen SM.
 

SanMark.

Well-known member
Hoezo weet ik t niet meer? Ik blijf erbij dat ik t een flauwe gele kaart vond. Ik vond pingel ook makkelijk gegeven. Maar jij denkt er anders over. Prima toch....? We kunnen niet hele dag welles/nietes spelen SM.

We waren inhoudelijk over de gele kaart aan het discussi?ren en ik geef aan waarom het een terechte kaart is. Jij komt daarna met argumenten die niets met die gele kaart van doen hebben. Dus jij wil de aandacht afleiden van de discussie waar wij het over hebben om zo je ongelijk niet hoeven toe te geven.

En er komt zoveel onzin uit bij jou , dat wij haast elke dag welles/nietus spelen.
 

Eresd?g?

Banned
Ik weet dat we er toch niet uitkomen dus begon ik idd ander onderwerp. En ik had al aangegeven dat kaart volgens de regels misschien wel terecht was maar ik vond m flauw gegeven.
 

Maasveld

Well-known member
Hoezo? Niet alle scheidsrechters geven voor die actie van Klaassen geel. Sommigen geven eerst waarschuwing. En voor jouw informatie, ik heb zeker wel gevoetbald, bij HSV in Heiloo. Niet op een erg hoog niveau maar dus zeker wel elke zondag balletje getrapt.

Als je bij HSV hebt gespeeld hoef je niet extra te vermelden dat het niveau niet hoog was. Dat weet iedereen wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je bij HSV hebt gespeeld hoef je niet extra te vermelden dat het niveau niet hoog was. Dat weet iedereen wel.

Ik heb ook op zeer laag niveau gevoetbald bij HSV Sport 1889. Ik schopte soms meer tegen de tegenstander, dan tegen de bal. Volgens mij ook wel eens een toernooi bij HSV in Heilloo gespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou mij enorm verbazen als Ajax nu niet doorgaat. Dit leek weinig met een offday te maken te hebben, maar vooral ook een gebrek aan kwaliteit.
 

Forza AZ

Well-known member
En worden na de halve finales de kaarten op 0 gezet ?

Of is dat alleen in de CL zo ?
Na afloop van de kwartfinales vervallen de gele kaarten (niet de schorsingen!), zodat spelers niet voor de finale geschorst kunnen zijn door gele kaarten in verschillende wedstrijden.
 

Pascallovic

Well-known member
Na afloop van de kwartfinales vervallen de gele kaarten (niet de schorsingen!), zodat spelers niet voor de finale geschorst kunnen zijn door gele kaarten in verschillende wedstrijden.
Je krijgt toch bij 2 gele kaarten een schorsing? Dan ben je bij een gele kaart in beiden halve finales er toch gewoon aan voor de finale?
 

Pascallovic

Well-known member
Wat was t resultaat in die wedstrijd? Niveau was niet best maar volgens mij werd die wedstrijd gewonnen. Daar gaat t uiteindelijk om.
Wegspelen hoeft niet altijd te leiden tot een negatief resultaat, maar dat maakt nog niet dat je niet bent weggespeeld. In de Kuip of bij AZ werd Ajax voor rust ook weggespeeld bijvoorbeeld.
 

Eresd?g?

Banned
Wegspelen hoeft niet altijd te leiden tot een negatief resultaat, maar dat maakt nog niet dat je niet bent weggespeeld. In de Kuip of bij AZ werd Ajax voor rust ook weggespeeld bijvoorbeeld.
Ajax had t thuis tegen AZ ook even moeilijk na rust maar dat noem ik ook geen wegspelen. Uit Rostov is mijn inziens goed voorbeeld van weggespeeld worden.
 

Abubakari

Well-known member
In de Kuip of bij AZ werd Ajax voor rust ook weggespeeld bijvoorbeeld.

Maar dat is alweer een tijdje geleden. Ik heb het idee dat Ajax momenteel wel aardig in vorm is. Zeker in grote wedstrijden staan ze er de laatste tijd wel en scoren ze telkens een ruime voldoende. Ik heb er het volste vertrouwen in dat we Schalke er onder gaan houden. sterker nog, ik droom al stiekem van eindelijk weer eens een EC winst!
 

Eresd?g?

Banned
Dromen mag altijd. Als ze deze vorm vasthouden en iets scherper zijn in de afronding dan zou t zomaar kunnen. Ben trouwens benieuwd of Traore zn goede lijn doorzet op rechts....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan