Abubakari
Well-known member
Deze had ik natuurlijk wel verwacht. Dat doe jij namelijk altijd met je kilometers lange tenen zodra iemand iets negatiefs over Ajax zegt.
Wij hebben niks te zoeken gehad in Europa. Van Ajax verwacht ik meer. Als dat al vreemd is.
Over lange tenen gesproken, lees nou gewoon eens sec wat ik zeg/vraag.
Ik ben het namelijk 100% met je eens, het was 10 wedstrijden kut met peren, niet om aan te zien, na elke wedstrijd nam ik me voor de volgende keer niet eens meer te kijken. En dat wil wat zeggen, ik hou van EC voetbal en kijk graag Ajax. Wat ik mij dus alleen afvroeg is waarom jij -geen Ajacied, dus de verleiding waar ik als Ajacied telkens in trap ontbreekt zou ik zeggen- dan toch voor dat lamlendige voetbal van Ajax kiest terwijl je eigen club een kanaal verder speelt.
Al speelt Ajax nog zo dramatisch, ik ben niet in de verleiding gekomen om dan maar naar FC Groningen te gaan kijken, simpelweg omdat ik mijn eigen club wil kijken, ook als het pijn aan mijn ogen doet.
Van mij mag kortom iedereen alle negatiefs melden over Ajax' EC campagne, omdat het ook gewoon belabberd is. En saai bovendien.
En dat je van Ajax meer mag verwachten dan van Groningen lijkt mij ook logisch. Net zoals het mij logisch lijkt dat als Groningen je club is en je zo naar EC voetbal voor je club uit hebt gekeken dat je dan naar je eigen club gaat kijken. Maar dat mag ik geloof ik niet zeggen want dan heb ik kilometers lange tenen. Ik heb eerder de indruk dat ik bij jou op een zere teen ben gaan staan. Is het die teen waar van der Looi en FC Groningen tijdens Groningen-Liberec op heeft gestaan?