Eef de Kip
Well-known member
Mwah, dat kan een stuk leuker. Maar voor jou issie nie slecht.
Punt is dus idd dat Ajax ?n PSV de EL serieuzer moeten gaan nemen, en met dezelfde instelling gaan spelen als die ze in de CL tentoonstellen.
Deze poule van PSV was echt niet simpeler dan de Lyon-Zagreb poule en de Milan-Celtic poule.
Klopt, al zijn we bij Zagreb-Lyon 1-7 gewoon genaaid, we hebben het toen thuis en uit tegen Lyon (2x 0-0) gewoon laten liggen.
Tegen AC Milan was het twee keer typerend voor het net wat te bleue Ajax in de CL, in de 90ste minuut op 1-0 komen en dan een onnodige penalty veroorzaken door pure domheid en je in Milaan tegen 10 man uit de wedstrijd laten halen door de toeren die ze bij Milan uithalen om de wedstrijd dood te maken.
Ik heb het idee dat PSV wat ervarener is, al zal het niet veel uitmaken qua leeftijd en CL ervaring, maar dat er iets meer mannen en wat minder jongens stonden. Hopelijk zien ze dat bij Ajax ook in, 1 leider type Guardado of no nonsens verdediger type Moreno kan al veel verschil maken. Bij Ajax was het tenslotte een paar keer net niet. (En ook een paar keer helemaal niet, maar dat terzijde).
Zeg ik dan ergens dat het punt van discussie is?Is dat hier dan een punt van discussie ?
Deze poule van PSV was echt niet simpeler dan de Lyon-Zagreb poule en de Milan-Celtic poule.
Ohja, en Sam Hendriks kan er geen klote van.
Je had ook gewoon uit van Nicosia kunnen winnen.
incidenten
Het kunnen er mij nooit te veel zijn.Dat zijn er een beetje te veel.
Dat heb jij heel goed gezien, chapeau!Dat zijn er een beetje te veel.
Dat zijn er een beetje te veel.
Dat heb jij heel goed gezien, chapeau!
Hoevaak wil je horen dat ik zeg dat we gewoon geen echte mannen in de selectie hadden die dit soort wedstrijden gewoon 9 van de 10 keer voor je winnen?
Dat heb jij heel goed gezien, chapeau!
Hoevaak wil je horen dat ik zeg dat we gewoon geen echte mannen in de selectie hadden die dit soort wedstrijden gewoon 9 van de 10 keer voor je winnen?
Het kunnen er mij nooit te veel zijn.
Zolang Ajax geen echte mannen een contractje geeft zullen ze 9 van de 10 keer niet winnen.
Van jou vaker. Jij hebt toch ook vooral over omkoping en de arbitrage.